Gul hamster
Jag har aldrig riktigt gillat den gula färgen, men det där är en snygg unge! Kanske satinet som gör det ;D
Satinet gör mycket :o) gul är inte min färg heller men jag håller med om att han är jättefin :o)
Sötnos är vad han är, även fast han är gul! Hihi!
Ja det är nästan synd att man inte håller på med gult när man ser honom, jättemysig är han också :o)

Riktigt sötnosig! :D Satinet gör verkligen helheten! Ser ut som en "äkta" liten guld-hamster.. ;)
// Nathalie
Tack, ja han blir nog riktigt "farlig" om någon vecka :o))

Hmm ser inget fel i honom… Han är riktigt gullig!:D
gul färg är jättevacker …<3 han är en skönhet Åsa…pussa på han från mig 
#11 Lovar att ge honom en mitt på nosen :o))
Intressant med en fin gul! Jag gillar de gula väldigt mycket!
Kjempesøt Eldorado!
Första gången jag ser en gul hamster :) Riktigt fin :)
Vad söt han är! Den gula färgen är väldigt fin, det skulle vara spänande att se hur han kommer ser ut som vuxen sen. ^.^
Ja visst är det en fin färg det är nästan så man vill köra en linje med gult men tyvärr platsbrist :o/
Men jag kommer nog att få möjlighet att följa honom då han flyttar till en annan uppfödare :o) som är väldigt glad för honom :o)
#17 Hoppas på att du kan komma med lite bilder då han har växt lite.^.^
Jadå det ska jag göra :o)
Åsa du vet väl att du kan lägga in fler bilder på honom här allt eftersom han växer? ;D hehe.
Hahaha ja det vet jag :o) har inte hunnit fota mer :o)
Ingen brådska, ville bara påminna lite ^^

Men såå underbar då!! :D
// Nathalie
Ja det är nästan så man vill behålla honom, men "fel" färg, men han har fått värsta pälsen, efter pappa sin.
Oj vilken päls redan nu! Snygg kille de där :)
Ja han är helt underbar, nästan lika underbar som Ego-Boy :o) bilder på honom kommer straxt
Men det har varit skojjigt att få en gul, så man fått se en irl så att säga :o)

Åh, så underbar! *kidnappa*
#31 nej för sjutton, gör inte det då blir inte Anna glad som ska ha honom *S*

WOW det var mig en riktigt snygg hamster. Kollade bebisbilderna först eftersom jag inte läst detta inlägg innan. trodde inte han skulle bli SÅ fin! Det var t.o.m så att det pirrade lite i magen så fin hamster han blivit. Vilken glad Anna det måste vara=)
Ja han är otroligt fin :o) nästan så man hade velat behålla honom :o)
Finns det nå nya bilder på denna snygging? :)