En läskig sak.....
Totte fick igår en blomkrula att sova i,något han inte alls trivdes med då den gungade mycket så att han inte kunde sova,då bytte ja<g bort blkomkrukan mot sitt gamla hus men när jag skulle föra in huset så fastande han med benet mellan bottenplanet pch gallret,han skrek jättemycket och jag trodsde först att han blivit rädd för det nya huset men då såg jag att han hade fastnat med benet och tog då loss det,lite tur var det eftersom jag inte satt på säkringen för då hade nog benet slitits av!Oskadd och trött så då gick han och la sig direkt och boade in sig med toapappret och somnade sött!
Oj, vilken läskig upplevelse för er båda :/ Gick det bra med den lilla foten?
Jag råkade klämma fast Majas (min första mus) svans förut, usch så rädd hon blev lillan. Jag fattade inte va det va med henne, men upptäckte fort att svansen satt fast mellan botten å gallret. Som tur va klarade sej svansen oskadd, men det är otäckt när det händer.

nää men gud vad läskiggtt :( hoppas han mår bra det lilla hjärata <3
Jepps,jag har inte kollat så noga men han är ju uppe!Dock är min lilla plutt inte särskilt livlig utan förderar att ligga i spånet och softa!Stackarn han har inte fått någon riktig nattsömn!När jag kommer då ska han klättra på gallret och pussas och vara snäll,dock så kan jag inte klappa honom eller ta upp honom i handen men det kommer väl snart!
Usch, det är så obhagligt både för djuret och än själv när sånt där händer!