Komplimangstråd hamster.
På glamour ifokus finns det en tråd som heter "komplimangstråden" det innebär att man läggger in en bild på sig själv, någon svarar ngt/några saker de tycker är fina och lägger in en bild på sig själv och så fotsätter det..
Men nu är den här sidan inte inriktiad på oss utan våra små hamstrar och därför tyckter jag att det kan vara roligt att köra den här "leken" fast vi lägger in bilder på våra ögonstenar..
jag börjar =)

#3 Jasså, trodde det en stund, men tyckte mej ana ögonringar :D De va därför de va en så varm färg, aja, jag gillar färgen ;D

#4 koppar har ögonringar oxå.. ;P
// Nathalie
#5 Jasså.. :S Förvirrande.. haha. Inte lätt det här med färger. Jaja, den är fin va den är för färg ;D
*putt*
Man kan inte låta bli att le när man ser ditt foto =)
Så himla gulligt!
Har tyvärr inga egna bilder på den här datorn.
#11 så söt och nyfiken liten Mirre, mamma Asta upp i dagen.
Här kommer Only Benni i handen på Englatassens…han charmade henne tror jag nog.

skriver inte så ofta, men jag bidrar med en bild iaf på Benny, och kommenterar förra bilden:
Så jäkla söt denna var, ser så stor och fin ut =)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Ett litet popcorn ser hon ut att vara….hihi
Här kommer min nästa bild: Benni igen…..
Jättesöt bild tkr jag :) Det ser ut som hon undrar vad det är som pågår.. ;)
Här är nytillskottet Evert..
#20 sööt, ser ut som hon ligger å myser !:)
Lägger väl upp en bild på kiss me twice när hon slappar på tv:n

Supersöt tjej. Bra bild :)
Glammy

Underbar tjejja med söt gammelhaka…hihi…

Wow vilket fluff!! Underbart vackra ögon och söta runda öron! Den ser intelligent ut på den bilden!
bifogar bild på Trasan
Vilken sötnos!!! <33 *kär* Är hon creme?
Är lite osäker på Liptons färg =/ Han har bruna ögon när man kollar riktigt nära typ som trasans ^^ Fast det kanske bara är pga blixten? I Strakt solljus ser han liksom ut att ha bruna ögon. Hans pappa är Caramel och jag tycker att de är rätt lika till färgen bara att pappan har ljusare öron =/
#26 Sötis, fint huvud :)
Mirella.

#27 ja hon är creme. trodde först hon var caramel, men hon är visst en creme. hennes pappa är caramel och är bara pytte pytte lite mörkare men han har ljusare öron. det är väl öronen det hänger på om man är creme eller caramel. mm trasan har bruna ögon, det är fint=)
#28 Vad söt, ser väldigt nyfiken ut^^
#30 Tack. Har du nån bild att lägga upp då? :)
Lägger upp ny bild jag då :)
Mirella.

Tråkigt att den här tråden stannade upp :(
Den är såå sööt!!
Den ser ut som en hund när den vrider på huvudet eller så.
såå gullit!
#35 Tack, nu ska du lägga upp en bild som nån annan kan kommentera :)
tack så mycket :)
#39 Din var jätte sööt!! Det ser ut som om han kysser mus huvudet eller om det e ett hamster huvud :P
Jag älskar verkligen tackningen eller mönstret eller vad man kallar det :)
komenterar min själv då å säger hamsterkrängare

Det där var det värsta!! Lilla papparazzi Nadja!
*haha*
// Nathalie
hehe ja visst var hon. har fler på er, hon han ta 8-9st på oss.

D var det värsta! *haha* :P
// Nathalie
#37….Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej……………. inga fler kort tack!! Ser ju för bedrövlig ut…. kräkmedel.. Fyyy på Nadja som säkert gjorde d som hämnd för d tog för låååååång tid…