Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 831 ggr
[LoveNasse]
0

Han blev tam på 2 dagar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag köpte Totte i tordags, nu kommer han ut ca två ibland tre gånger om dagen, han har blivit väldigt tam genom att jag hållt på mycket med honom. Så för er som ska välja hamster rekomenderar jag att välja den som ser piggast ut!

Här kommer en liten bild på honom oxå Skrattande

issa83
0

Så roligt att han redan "känner sig som hemma"eller hur jag nu ska uttrycka mig:)

Var ifrån skaffade du honom?Uppfödare eller zoo?

[LoveNasse]
0

Han var faktiskt från ett zoo, men det zooet (åkersberga) är VÄLDIGT seriösa och man kan lita på att djuren är friska och så. Och så köper dom djuren från registrerade uppfödare. :D

issa83
0

#2 skönt med en zoo-affär som förstått hur mycke vettigare det är att köpa in sina djur från seriösa uppfödare

[LoveNasse]
0

Jo det är jätte bra:D

vekan
0

Vad kul att den blev tam så snabbt. Skrattande
Min hamster har jag haft i några veckor nu, och han är fortfarande ett popcorn. Flört Men han håller på att bli tamare.

[LoveNasse]
0

haha, men asså totte kommer ju inte upp i handen själv..om man inte lockar med godis då..så man får ta upp honom men sen är han helt cool lugn och idag somnade han på min mage.

*Såå sött*

MickiRosa
0

Åh vad mysigt=)

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

[Hamster95]
0

MIn Totte kommer då aldrig bli tam

[LoveNasse]
0

Vad dåra? Men det är ju olika från hamster till hamster..jag hade väldig tur och fick en heeelt underbar kille<3333

Lovizaa
0

Mina hamstrar har aldrig tid till att somna på min mage, här ska undersökas !Tungan ute

[LoveNasse]
0

haha, han undersöker först, sover senFlört

MangoPeperoniOwner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Låter som en hamster som min "stora" Mango ! Jo..visst, dom är ju helt ljuvliga. Och det är kul när man hittar en med bra personlighet i grunden :)

[LoveNasse]
0

Jo visst är det:) Han kommer ut varje morgon och kväll och på kvällen när han är som piggast får han värra energi kickarna och springer runt som en tok!