Heartbreak minisar :)
Kollade ner hos Heartbreak (koppar) för kvällsgröten o då höll hon på att föda sin kull som hon får me våran Hitch (sobel b.ö). Hoppas nu bara att alla bebbar får vara kvar!!!
Vi hoppas då på b.ö sobel o koppar men annat kan även förekomma :)
kommer att lägga ut bilder på både mamma o pappa senare när jag sitter på rätt dator. (jag har en ny så har tyvärr inte en enda bild på den…)
Sitter nu i skrivandets stund o hör små pipande från miniräkorna nu o det låter übergulligt 

Men grattis Evelina!!! Vad kul.. ( det är möjligt att det snart blir kusiner här, parade Hitch syster Hallå igår kväll!:)
Grattis! Så roligt. Ser fram emot bilder på föräldrar å även bebbar så småningom :)

Gud vad kul!! Grattis! :D
// Nathalie

Tack alla :) Alla ungar ser ut att vara kvar. o det ser ut att vara en så där 7 8 stycken :)
Jättefina föräldrar! :)

Såå söta! Som alla små är
Har mailat er här förresten;)
Åhh vilka sötisar! :D

#10 Ja, som alla små är
, hmm, ska kolla på andra datorn där mailen kommer in, kom på att jag inte kollat där på ett par dar
Måste bättra mig!
#11 tack :)
#12 nej jag mena att jag har mailat dig här, på hamster i fokus:) Och så har jag skickat ett mess till nallen.

haha, okej :)
Men guuuud hur har jag kunnat missa denna tråd? Flåt Evelina…
Å stort grattis!! Vad kul att hon kom till nytta!!

haha, tack Marie
Försöker fixa en bild på mamman men datorn vägrar sammarbete… suck :)

Grattis=)

#17 tack =)

# jag kan ingenting om färger men jag känner i allafall igen världens sötaste lilla rumpa när jag ser den(mitt i högen)

#20 håller helt klart med dig!!! :) den är en riktig rumpnisse!! 

Tycker det ser ut som en hel drös med bö soblar! :D Och kan det eventuellt vara en kopparrumpa som sticker upp?! :) Gosgos! :D
// Nathalie

jo, visst ser det ut som det, va? hoppas gör man iaf :) o en koppar skulle inte vara fel :)

En hel drös med brunisar ser jag iaf! :D
// Nathalie

ja, men de är brunare i verkligheten, blir inte samma sak på bilderna…

Nej blixten har ju en tendens att ljusa upp färgerna lite tyvärr..
// Nathalie

Vilka sötnötter!

#28 tack (=
Godingarna!! Jag tror d e brunörade soblar å carameller ni har där i högen!! Tänk att d ska vara så svårt å få fram koppar då…
Tur jag knep Lottes hona nu!! Na na na na na na….
Kommer du me mor din å hämtar er flicketös "Toppen"??

#30 ja tänk så besvärliga dessa småliven kan vara då… =) Men det är ju det som är tjusningen med dem oxå ju! Och så har man nått att arbeta på :) hihi
Åhh, den honan har jag sett bilder på o en riktig sötnos var det :)
O visst kommer vi !! 

Nån dagens bild idag? ;)
// Nathalie

#34 mitt hjärta spricker! vilken urmysig bild, tänk att få ligga ingosad i den pälsen 

Åh herregud va fina bö soblar! Nu får jag blunda hårt x_x

Gud vilka söttottar! :D
// Nathalie
Bö soblar skulle jag gissa på då jag inte kan tycka mig urskilja några rödögda. Som små nakenfisar kan man se efter om de ser helt rosa ut där ögat brukar vara, i så fall blir de rödögda.
På den första bilden tycker jag att jag kan urskilja ögonen på alla som har huvudet uppe, så därför chansar jag på bö sobel.
Ursäkta om jag lånade din tråd lite men tänkte att det kan underlätta lite att se hur de kan se ut som små, rödögda och svartögda. Sen finns det ju brunögda (som din tex bö sobel), kan inte riktigt beskriva hur dess ögonfärg går att urskilja innan pälsen kommit men antar att de ser mörkare ut.
Jättesöta, grattis!

#36 ja men visst ser det mysig ut! Varmt och trygt :)
42# Nejdå, gör inget alls.:) Bra för även andra att kunna gämföra. 
Jo, det stämmer, i denna kull så är de inga rödögda, så koppar blir det då inte. Men b.ö sobel är de o sen två carameler skulle vara det mest logiska.
Om man kollar på första bilden jag la ut på bebbarna så ser man hur b.ö ser ut som små. Inte "ögonlösa" som r.ö ser ut o inte "pepparkorn" under huden heller som svarta…..
Tack för alla snälla kommentarer 
Lovely!

putt

Dom blir ju bara sötare och sötare.. ;)
// Nathalie
Så underbart söta!
Grattis till en fin kull=)
Kram!

#50 o#51 tack tack :D
Finns ungar kvar att tinga. Av både könen. :)

putt