Vad håller dom på med...?

Kan tyvärr inte hjälpa dig med något bra svar, men jag måste fråga, hur ser du skillnad på dom? Dom ser ut att ha samma agoutiton och samma storlek. hihi

Ja där ser man tydligt att de har en allvarlig diskussion om hurvida hon tycker det är bra städat i hemmet. Han har tydligen inte diskat på senare tid och får där en rejäl utskällning. Han tar visst inte hur mycket skäll som helst utan till sist säger ifrån, att han har minsann tvättat denna vecka!!

#4 Hihi… visst är dom lika varandra, men Lilla Hjärtat är något ljusare och lite snipigare i nosen ;-)
Om jag inte skulle se skillnad på dem är det bara att ställa in en ny matskål… den som kastar sig över maten först är Lilla Hjärtat =) Jag har aldrig haft en hungrigare hamster hihi.

#5 *asgarv*
De kör missionären ser ni väl! *asg*
Precis så gör mina dvärgar idag, men dom har visserligen gjort bäsar och honan är nu trött på hanens närmanden.
# 8 Jo, Helena ser faktiskt ut som dom kör den stilen. hihi….
förlåt kunde inte låta bli *fniss*
#8 hahahah =D

#8 Hahaha… ja, dom kanske inte gillar "the doggystyle" ;-)
*skrattar* Nej, nu får vi skärpa oss, finns ju en massa barn här! 

AHAHAH!

#13 Ooops… tänkte inte på det.
Men för att återgå till den ursprungliga frågan… är det en dominansgrej när honan lägger sig på hanen på detta viset?
Har även sett att de ställer sig på bakbenen båda två och liksom "stirrar ut varandra"… vad nu det handlar om?
Jag har ju hört att de har högljudda diskussioner där inne i buren… eller ja, HON har högljudda diskussioner ;-) Det vore kul att lära sig lite mer om detta "hamsterspråk" :-)

#5 Hahaha! Den var såå bra och passande