Utställnings sugen!
Längtar efter att få ställa ut i standard nu….heeeeela långa sommaren kvar, sen blir det förhoppningsvis nåt början av hösten.
Men jag har sån utställning abstinens redan.
Någon mera som längtar?
Jaa jag längtar :).. jag längtar med dig Maria :)
Kram
jo vars men jag ser ju fram emot hallsberg..;P

Kommer det inte va nån utställing i sundsvalls trakten?:( Vill också ställa ut!

Varför har utställningar så sällan då?
blir troligen en standard 1/6 ute på berga.
ska kolla detaljer på måndag em sen får ni besked om den blir el ej.
#4 varför det hålls så få utställningar beror på flera saker.
det finns för få standard domare. det kostar och tar tid att arrangera en utställning och det blir mkt jobb för de som håller på med utställningarna,de hinner inte arrangera hur många som helst de har ju familj, jobb mm som de också ska sköta. fanns det fler som hjälpte till så skulle nog det finnas fler utställningar

Jag är riktigt sugen på utställning igen, förra gången (som var min första gång) i Göteborg vart skit kul :) Och det gick väldigt bra för min älskling ^^
Bestämdes idag att jag ska ställa ut ändå i Hallsberg, både barnklas och pet…min dotter måste få uppleva en till utställning innan sommaren tar vid.
Hon ska få ställa tre av våra hamstrar, en är ju hennes alldeles egna.
Får väl se hur dom går….tyvärr var min älskade Zlatan lite för ung…bara två dar till så hade han fått vara med.
Ni som är utställnings sugna efter hallsberg, kom gärna till berga den 1a juni. Finns en tråd om inbjudan dit :)
ja, som Totte_ säger, finns det ingen i s-valls trakten ?
Håller me… e oxå sugen eftersom jag missade SM…. å nu blir d ju heeeeeeeeeeeeela sommarn utan ngt….
Men ingen av mina "samåkare" kan följa me å d känns för dyrt å köra själv…
E d ngn som kör förbi härom (V-ås) så jag kan följa me? betalar givetvis bensin!!
vill ställa uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!!
/Emilie www.busbackens.eu
LÄNGTAR JÄTTEMYCKET
vart ligger berga? har noll koll:P
vet iof att det redan varit:P hehe

jag me
Efter som det är utställningar rätt sällan..kan man inte ha en liten egen utställning i ex stockholm…att man kanske hyr en liten lokal eller något en dag och så är några kunniga hamster uppfödare domare. Anmälan till tävlingen är typ 100-150 kr så alla hjälps åt med lokal hyran. Sen kan ju några göra rosetter eller beställa eller så får man bara omdömmen. Vist blir det ju inte som en riktig tävling där man kan få titlar o så men det skulle ju kunna vara som en låtsas tävling 
Kul vore det allafall<3

#16 Det är ju nästan alltid i Kallhäll, alltså i Stockholm..
Jo men det är ju ganska sällan…

#18 Det är ju ändå en uställning i månaden på hösten. :) Jag tycker det är alldeles lagom. :)
Jaha, så det är såpass? :D Vad bra då^^
Nu är det en utställning den 27e, på lördag med andra ord.
Kan knappt vänta till lördag!!!