Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 958 ggr
Memliss
0

LOL ni måste se detta!

Måste bara visa er en kul grej som var på metro idag om världens lataste hamster! så go!

http://www.youtube.com/watch?v=rfqNXADl3kU

Englatassens
0

Men guuud så söt!! Han måste verkligen älska popcorn!!Tungan ute

TiinaN
0

Åh, den såg jag förrgår. Verkligen ursöt :)

Memliss
0

snacka om att jag blev förälskad i plutten där. vad musikalisk han var;) haha!

MangoPeperoniOwner
0

Hahha, ¨måsste gå nu , hejdå ;)

vekan
0

Har sett den förut. Sött men jag tycker lite synd om hamstern…

Memliss
0

äsch den verkar inte lida=)

Caroline-E
0

Jag säger bara det vad är det för fel på folk!

Mager var den stackaren också så förstår att den åt allt den fick tag i

Alta
0

aaaaw

Memliss
0

men jisses vad alla ska börja klaga så fort man lägger upp ngt! Kanske inte är säkert att den fick dåligt med mat. har en dvärg som äter som en häst, men trots det är hon lika liten som den på videon. ville bara visa videon för att den var så söt. inte för att folk ska kritisera han som gjort den.

Är inte arg, tycker bara att så fort ngn lägger upp en bild han/hon har så är det alltid ngt som är fel.

vekan
0

#9 Vad det mig du menade? Eller syftade du mest på inlägg #7?

I sådana fall menar jag inte med att kritisera, tyckte bara lite synd om hamstern när den ramlade ner.

Men det var en jättesöt pocornälskande hamster. *skrattar* Skrattande

Hamster-boy
0

awww <33

Memliss
0

nej jag menade absolut inte dig #10 menade på inlägget under bara…men absolut inget personligt mot henne heller.

Caroline-E
0

Tycker bara det är så fel när man håller på att "leker" med smådjur, varför överhuvudtaget lägga den på rygg på ett piano? låt djuren vara djur. Kan inte se det gulliga eller roliga i att hålla på att putta på den så att den ramlar och inte alls kan ta sig upp.

Den är mager man ser ryggraden tydligt så skall inte dvärgar se ut om de är i bra kondition.

[LoveNasse]
0

Sött<3 Fast lite syndom hamstern tkr jag allt,skulle aldrig göra så med min guldis allafall…^^

kajsa08
0

Men hamstern fick en godbit på pianot, är det fel eller? Nej jag tycker det var gulligt och vi har väl alla någon episod med våra hamstrar som har varit lite crazy då man inte har haft kameran framme, eller har jag fel?  De är ju roliga djur och de uppskattar sysselsättning. Och jag tror inte (vill inte tro) att hamstern på något sätta far illa.

Memliss
0

nejdå det tror jag itne heller att den gör..skulle han inte tycka om det så skulle den ju försöka ta sig därifrån och inte käka vidare…såklart. tycker det är helt okej. han verkar trivas..förresten kanske hamstern var lite till åren..vilket förklarar kotornas synlighet. döm  inte förrns ni vet med säkerhet!