Bebbar på gång!!!
Idag parades Silverdalens Nalle Puh Mörk Nf lh med Tosca´s Diana Silverchoklad skp. Och bebbar väntas 9 sep. Förväntade färger är: Chocolate/Black yellow, Gult, Normalfärgad, Normalfärgad Mörk. osv. Självklart medföljer stamtavla och ungarna reg. i SHF. Dom levereras tidigast vid fyra veckors ålder. Pm:a mig vid intresse
Mvh John Weinerhall
Noteras bör att då honan är skp så kan ev honor bli så kallade dolda skp.

Wiiie, mini nallu puh:ar :D
#2 Kanske får det lov att vara en liten bebbe xD??? Och jag glömde ju förstås att skriva att förväntade färger även är Svart, Choklad och en liten chans till Dove, Champagne i skp. Och även silvervarianter kommer att förekomma eftersom Diana är Silverchoklad.
Mvh John Weinerhall
Kollade brunst 24/8 och Diana visade inga som helst tecken på brunst ska kolla i morgon igen. Jag tycker även att hon har gått upp vikt så troligtvis är hon dräktig.
#4 Fel datum menar förstås 29 Och brunst ska kollas idag också.
jag är intresserad av en chocolate :D vart finns dem?
ohh Diana!!! har bror Diablo hos mig! kommer det några sköldpaddisar eller nf killar så är jag intresserad!
/Emilie www.busbackens.eu
#7 Jag finns utanför Rejmyre ungefär 3 mil från katrineholm och Norrköping.
#12 Vad trevligt ;) jag skriver upp dig på listan :).
Mvh John Weinerhall
Ingen brunst 2/9 och jag hann tyvärr inte kolla brunst igår men hon är garanterat dräktig hon är rent ut sagt smällfet och hon har stooora bulor på sidorna ska bkli spännande!!! Uräkta skrev fel jag menar skriver upp dig på listan #8 
Mvh John Weinerhall
Så roligt John! :)
#11 Jaa det ska bli så kul med en kull!!!!
Idag är det dags för kullen att komma!!!! Dom har inte kommit än men då kommer den väl senare i kväll/natt kanske…

Åh vad roligt! Ser fram emot bilder! 
Ännu har ingen kull kommit än…..
Hoppas att den kommer nu på dagen/kvällen/natten..Den är ju inne på 17:e dygnet nu…
Mvh John Weinerhall
Nu håller Diana på att föda ska bli spännande att få se hur många det blev ;D.

Åh vad roligt! 
Grattis till dina efterlängtade bebisar!!
Grattis till bebbarna :)
Grattis till kullen. Bra att det inte blev så många… större chans att alla klarar sig då.

Grattis grattis! 

En liten fråga bara.
Är det verkligen bra att redan vara där och fota och dona? Behöver de inte vara i fred iaf den första veckan?

Grattis till kullen också förstås!
Grattis :)
Tack alla! #28 Det är ju så att jag rotar ju inte direkt med händerna och rör dom osv. Utan jag försiktigt en pinne och puttar undan lite bomaterial så att jag kan se dom medans mamma t.ex. är och hämtar mat. Och så fotar jag snabbt eftersom man inte vill störa för mycket det går ju på ett par sekunder alltihoppa. Sen vill man ju se ocksp ifall det ligger några döda ungar som man kan ta bort, det är ju inte trevligt om dom ligger klart i boet.
Mvh John Weinerhall