Ny hamster!
Ska väl ta och visa vilken sötnos jag fick hem idag - Samosa-Steppz, kommer från Ham_madam :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Lite smutsig blir man ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Jätte fin

sååå gulligt när hamstrar sitter på rumpan sådär!

åååh så sööt!!

Jisses, vilken sötis!!
söt å trevlig är hon, saknar henne.
den syrra jag behöll är en riktig piplisa å vill inte lämna burens trygghet. ändring kommer det att bli nu när jag får tid över till bara henne.

Söttösan då! :)
// Nathalie
Nämen oj, vilken sööötis :)
Jag kan gå i god för att hon är sötare i verkligheten ;)
Bah, påstår du att jag är en dålig fotograf? ;P Höhö
Men jo, hon är sötare IRL :D
Jättesöt, vad har hon för färg?
Svart skp :)

Mer bilder vill vi ju ha på sötnosen!!!
Silversvart skp 
En svartskp har gula fläckar medans en silversvartskp har "offwhite" fläckar.
Yes, har blivit fel i stamtavlan och jag gick efter det tills jag fick höra om felet
Fler bilder kommer :)

Vilken liten söting du har! :D Grattis!
Häftig teckning!!
Fiin!!! Tyckte också att teckningen var väldigt speciell och fin!!
Söt mage har hon :P
"Ta bort din fula tumme!" ^^
"21
söt å kul bild.
hon har förändrats endel.vuxit till sej den sötnosen
Hehe jag ser då ingen skillnad alls
Sen ser man om ett halvår att "oj, hon har visst vuxit lite" :P
Förtjust i mig är hon inte alls dock. Nästan så jag borde låna ut henne till syrran, hon dödade min Ragnar xD Inte bokstvligt då ska nämnas utan den grabben var väldigt hoppig och bet då och då och hade sig, men efter vistelsen hos henne vad han hur lugn som helst. Helt sjukt, det vete sjutton vad hon gör :P Orättvist som satan iaf, det är ju jag som blev djurmänniskan i familjen och inte hon xD
Hon är då för fin din plutta! :)

Jag bara älskar skp! Åh så vacker din lilltjej är! 
Samosa tackar, bockar och går och lägger sig igen 
Vad underbart fin hon ska vara då! =)