Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 723 ggr
[eternitys]
0

Expresso ska få ungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Expresso kommer att föda inatt eller imorgon natt. Hon är stor som en ballong nu och hon har inte gjort annat idag än att bädda, sova och åter bädda.

Så nu är det bara att vänta……..

issa83
0

Åh en sånt präktigt trind blivande mamma. Hoppas allt går bra:) Är det en förstföderska?

[eternitys]
0

Tackar. Ja, det är första gången för henne så jag hoppas att allt går bra.

Känner inte alls för att gå och lägga mig utan vill så gärna sitta uppe hela natten och se och höra att allt går som det ska. Men jag måste sova så det får bli en överraskning i morgon bitti när jag vaknar om det kommit några ungar eller inte.

Ham-Madam
0

oj vilken mage.

allt går säkert bra, är sällan det går illa.

förstår att du vill kolla för det är facinerande å se hur bra de klarar det å hur små de rosa knyterna är när de föds.

Sara87
0

Wow, vilken stor tjej! Hoppas allt gick bra :)

issa83
0

Ja hur har det gått?:)

Englatassens
0

Ja berätta!!Glad

MangoPeperoniOwner
0

#6 Englatassens är du inne?

[eternitys]
0

Allt gick jättebra. Hon fick 9 ungar tidigt i går morse ( 5 / 9 ). Jag tror att det blev nio ungar, försökte räkna dom lite snabbt när Expresso var iväg och drack lite. Men det var inte det lättaste då de låg på varandra i en liten hög. Ska kolla bättre om några dagar. Vill inte störa mamma och barn för mycket nu.

issa83
0

då får man gratulera då:) Vad väntar du dig för färger och sånt?

Kram

[eternitys]
0

Tack!

Jag hoppas på nf och svart skp. Expresso är svart skp och pappa Buster är nf. Båda är korthåriga.

issa83
0

Ok ja då får vi se här om några dagar då vad det verkar bli för nåt:) Tänker du behåla nån själv?Hoppas du på nåt speciellt?*nyfiken i en strut*

[eternitys]
0

Klart du ska vara nyfiken, är man inte det får man ju inget veta.Skrattande

Ja, jag hade tänkt att behålla en eller två stycken, men det beror på vad maken säger. Han tycker att vi har lite för mycket djur här hemma för tillfället.

Jag tror inte jag hoppas på nåt speciellt, utan det får bli som det blir.Jag är bara så glad att det gick bra.

Sara87
0

Kul att det gick bra! :) Grattis till kullen.