Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 655 ggr
Shjimm
0

ny familjemedlem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu har jag nyss kommit hem ifrån västerås där jag äääntligen fått min b.ö sobel av marie! mitt liv känns äntligen komplett med mina två sobelflickor och jag är löjligt lycklig Skrattande har inte hunnit ta så många bilder än och jag vill inte väcka henne i skönhetssömnen (som om den behövs!) så jag postar nog fler ikväll! Kyss håll tillgodo!!

Shjimm
0

Kyss

Shjimm
0

näää vill inte.. Kyss

TiinaN
0

Ååååh så vacker! b.ö sobel är verkligen såååå fint!

Shjimm
0

jaa hon är helt underbar!! jag smälter så fort jag ser sobels ögonringar Kyss och nu har jag en av varje färg!!

Englatassens
0

Ja men du måste ju berätta att jag ej fött upp henne, utan d e Jennifer uppe i Norrland!! Måste ge henne all credit, inte mig, jag var bara "mellanhand"… hihi.. men jag e såå glad att du blev såå glad!!Glad

Shjimm
0

ja justja det glömde jag i all glädje! hoppas hon läser den här tråden då GladGlad

Shjimm
0

hon blev rädd för blixten men tyckte det var en söt bild ändå Kyss

mocchino
0

Grattis till den nya familjemedlemmen! ;D Vad säger Dolly nu då?! *thihi* :P

// Nathalie

Shjimm
0

tack :D haha hon har inte sagt något än, hon låg och mös med mig nyss och blev kliad på ryggen Kyss hon är en stor gosig nallebjörn och jag sprängs nog snart av all kärlek jag sänder ut till dessa två fluffisar!! Skrattande

Shjimm
0

en bild på dolly också så hon inte blir helt utan uppmärksamhet Kyss

[Popcorni]
0

Vad söta dina hamstrar är! Grattis till nykommligen :D

Shjimm
0

tihi tack :D

mocchino
0

Vilka skönheter du har där hemma nu! :)

// Nathalie

Shjimm
0

jaa jag har hängt upp mig på ett enda långt och konstant "naaaaaaawwww!!" :D jag förstår inte hur ni uppfödare ens kan lämna hemmet med så många sötnosar överallt.. jag känner knappt att jag har tid att gosa med bara två!

Sara87
0

Grattis, så vacker hon är! :)