Alladins Flashlight
Igår lyckades jag äntligen fota den lille kille vi behöll ur F-kullen, Flashlight, så här kommer han:
en till…
och en tredje :O)

Aaaw, han är ju helt bedårande! *avis* :)
Tack, ja så här långt är han väldigt fin :o)
#1… halledudanes vikken sötnos….
Tack, ja visst är han :o) hoppas bara att han håller sig genom slyngelperioden också…..

mitt hjärta brister! 
Nämen gud vad sööt! :D
Tack alla :o)
Han är värsta gos-ploppen :o) Igår var han o sprang i soffan när jag satt där och han dök in och ut bakom kuddarna :o)

Åh, vilken sötnos!
Ser väldigt fin ut.
Nae, sötis :)
Oh, vilken söt liten fluffig charmis, underbar! <3
Jättesöt kille! :)
Han är söt, men inte lika söt som Foppa då som jag fick av Åsa! Nananana! Hehe, nej skojar! Han är superfin Flashlight!
Hahaha toka där *S* båda är lika fina Kajsa :O))
vad har han för färg? Slyngelperioden skrev du? När är den och vad menas med det? är dom extra busiga då elelr?:)
Han är silvergrå umboros och med slyngelperiod menas att de olika kroppsdelarna växer lite i otakt så de ser lite roliga ut :o)
Jättefin färg! jaha haha när är dom i den perioden då? Vilken ålder ungefär? är min det kanske som är snart 7 veckor?
Den brukar komma vid ca 8 veckor och vara 3-4 veckor :o)
Ok :) då ska jag hålla lite utkik efter kroppsdelar som växer iväg åt olika håll och olika fort hihi
Oftast är det huvudet som det syns på, nosen kan bli lång och det kan bli tätt mellan öron/ögon :o)
jaha, men då kanske det redan har börjat för min lille då, jag tycker nämligen att hans nos har blivit väldigt "utstående" från ansiktet. Roligt om han blir lite rundare i ansiktet senare igen, det är sötare:)
Hur gammal är din lille flashlight?
Flashlight är snart 5 veckor :o)