Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1093 ggr
Asa-N
0

Alladins Flashlight

Igår lyckades jag äntligen fota den lille kille vi behöll ur F-kullen, Flashlight, så här kommer han:

Asa-N
0

en till…

Asa-N
0

och en tredje :O)

TiinaN
0

Aaaw, han är ju helt bedårande! *avis* :)

Asa-N
0

Tack, ja så här långt är han väldigt fin :o)

Englatassens
0

#1… halledudanes vikken sötnos….Kyss

Asa-N
0

Tack, ja visst är han :o) hoppas bara att han håller sig genom slyngelperioden också…..

Shjimm
0

mitt hjärta brister! Kyss

[Popcorni]
0

Nämen gud vad sööt! :D

Asa-N
0

Tack alla :o)

Asa-N
0

Han är värsta gos-ploppen :o) Igår var han o sprang i soffan när jag satt där och han dök in och ut bakom kuddarna :o)

Westis
0

Åh, vilken sötnos!Kyss

Ser väldigt fin ut.

MangoPeperoniOwner
0

Nae, sötis :)

Sara87
0

Oh, vilken söt liten fluffig charmis, underbar! <3

Linda3046
0

Jättesöt kille! :)

kajsa08
0

Han är söt, men inte lika söt som Foppa då som jag fick av Åsa! Nananana! Hehe, nej skojar! Han är superfin Flashlight!

Asa-N
0

Hahaha toka där *S* båda är lika fina Kajsa :O))

issa83
0

vad har han för färg? Slyngelperioden skrev du? När är den och vad menas med det? är dom extra busiga då elelr?:)

Asa-N
0

Han är silvergrå umboros och med slyngelperiod menas att de olika kroppsdelarna växer lite i otakt så de ser lite roliga ut :o)

issa83
0

Jättefin färg! jaha haha när är dom i den perioden då? Vilken ålder ungefär? är min det kanske som är snart 7 veckor?

Asa-N
0

Den brukar komma vid ca 8 veckor och vara 3-4 veckor :o)

issa83
0

Ok :) då ska jag hålla lite utkik efter kroppsdelar som växer iväg åt olika håll och olika fort hihi

Asa-N
0

Oftast är det huvudet som det syns på, nosen kan bli lång och det kan bli tätt mellan öron/ögon :o)

issa83
0

jaha, men då kanske det redan har börjat för min lille då, jag tycker nämligen att hans nos har blivit väldigt "utstående" från ansiktet. Roligt om han blir lite rundare i ansiktet senare igen, det är sötare:)

Hur gammal är din lille flashlight?

Asa-N
0

Flashlight är snart 5 veckor :o)