Silverdalens Starlet
Vilken sötis! :D

Oooohh! Jag dÖÖÖÖRR!! Superfiin! *kär*
Ja hon är jättesöt :o) hon ska sannolikt få en date med Ego-Boy om en 3 månader ungefär :o)

Åh jisses så söt!
Kallas det nåt speciellt när dom har det här mörka vid ögonen? Ser ju ut som om dom e sminkade… sååå sött! =)

Jättetööööt!

Ok, det är alltså dom mörka Nf som ser sminkade ut ;-)
Vackert är det!
Nej bara de vuxna som ser ut att ha kajal :o) alla nf är mörka runt ögonen som små som jag skrev men "vanliga" nf så bleknar det när de växer och det är bara kanten närmast ögat som fortsätter att vara svart. Starlet är alltså vanlig nf och Ego är mörk nf, nu är han satin också så det gör att färgen djupnar ytterligare.
Sicken sötnos du fått hem Åsa :)
Jodu Sara, hon är hur söt som helst :O)

Vilken liten sötnöta! :D
// Nathalie
Ja jag pussar på henne varje dag trots protester från henne 

Jo protester kan jag tänka mig från den lilla morrhoppan^^ Grinig värre och "peta inte på mig" var hon iaf här hemma, tror det ligger nått i kullen för en nf umb. bror är likadan… men han får sin dagliga dos av pussar ändå, haha! Så det ska väl bli folk av dem också = )
Nä grinig är hon inte!! Men vill inte bli upplockad men det är inget jag tar någon hänsyn till *S* jag plockar upp henne och pussar på henne ändå *hahahaha*

HIhi, jag gillar hamstrar med "humör", tycker det ger personlighet=)
Hahaha ja hon ser lite rolig ut när hon "blänger" på mig
men då pussar jag igen *S*
Ja lite humör ska dom ju ha. Speciellt damerna har rätt att vara lite bestämda tycker jag, det ligger väl i vår kvinnliga natur:PHon var hur som helst jättevacker Åsa
Ja hon kommer att lugna ner sig, det är jag inte orolig för ett dugg *S* hon är bara lite "tonåring" nu…. har ju en till här hemma på 2 ben…. *suck*

Haha! Ja humör kan man ju säga att vissa honor har, hihi… medan andra är världens snällaste!
Nämen Åsa, vem i heeela friden kan du mena?? Förstår ingenting alls nu 
supersöt! har inte varit så förtjust i nf innan men man börjar ju vekna…….. :P

#22 Nepp, inte alls! Haha!
Gud så vacker Ego är Åsa! Namnar tycks ju passa hon rätt bra^^
#23 Ja han är en snygging och en gos-plopp :o)

Fina Ego-Boy :)
Ja han ska bli pappa nu på lördag för första gången, mamma är Hanna men de har en egen tråd som jag straxt puttar upp, Nf-parning Alladins G-kull. Ska bli spännande att se vad som kommer där och vad jag behåller.
Puttar upp till Mollsan
Sötis..längesen jag hade korthårig .. ;)
Starlet är inte korthårig, hon är långhårig…..