Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 442 ggr
kajsa_karin
0

R.I.P. Cassiopeija

Cassiopeija min fina lilla hamster somnade in i min hand för en stund sedan hon skulle om 1½ h blivit 1år.

hon hade inte ätit på ordegtligt och jag hade sett till att hon fått vatten. Magen var svullen på henne och hon log ihopkurad i buren. Hon hade nog väldigt ont för när jag tog upp henne bet hon på mina fingrar. Hon hosta till och somna in stillsamt i min hand. Varför skall de man tycker om dö i från en. Så tänker man på alla de idioter som vanvårdar och missköter sina djur de överlever. En annan vårdar djuren som sina egna små barn.

Jag är gald att barnen är hos sin pappa Sophia blir så ledsen och berörd inghet fel med det men man känner att man inte riktigt orkar ta hand om en annan person när man själv är så ledsen. Jag är glad att jag har några av Cassies Döttrar och söner kvar här hos mig.

Cassie var väldigt speciel hon var en av de första hamstrana vi skaffade efter jag startat upp igen. Hon var så stor, snäll och tillgiven. Saknaden kommer att vara stor ett tag. Tråkigt nog blir inte hamstrar så gamla.

Sov gott min älskling

Memliss
0

nej stackars! Sörjer med dig. Om de bara kunde leva längre :(  RIP Cassie..

kajsa_karin
0

Jag är lite senil häller inte reda på dagarna Cassie fyllde 1 år den 12 då hon dog. Sackaren att behöva dö på sin födelsedag

mocchino
0

Nej usch vad tråkigt.. :( Jag har brorsan Eridanus här hemma. Men han är fortfarande frisk och allert.

// Nathalie

Englatassens
0

*tröstkramar*

calypto
0

Jag vet hur det känns, man e jätte ledsen och så. Jag var tvungen att låta min hamster somna in på blå stjärnan för hon var sjuk. Detta hände förra veckan. :( Man e jätte ledsen ett tag men det går över.

*Tröstkramar*

Ham-Madam
0

å så tråkigt att hon inte blev bättre.

Sara87
0

:( -kramar-