OT: Destiny

Fantastisk fina bilder! Underbart ljus och känsla i dem, katten är verkligen närvarande och till råga på underbart vacker - ögongodis för djurälskare!^^
Jättefint att du är i samma höjd som katten också, och fins beskurna! = )

#6 Tack så jättemycket :D För en gångs skull stannade han på avstånd medan jag fotograferade - vanligtvis springer han fram till en så fort man böjer sig ned :P
Synd bara på hans sår vid nosen, han har bråkat med grannkatten.. Går ju att photoshoppa bort men gjorde inte det nu iaf :P

#7 Haha, vad jag känner igen mig.. man är ju iaf omtyckt hos djuren så som de kommer farande emot en!^^
Ja såg en liten plupp vid nosen, det gör ju inget men för mig tillförde det lite "charm" till bilderna, precis som att denna stora vackra katt har varit med om lite också, ger lite spänning kring katten!

#8 Haha ja det är ju bra de, hellre att dom springer emot en, än ifrån en :)
Ja precis, det visar vem han är - en stor och stark katt som försvarar sitt revir och har varit med om mycket. Lite som en gammal lejonhanne ;)
Du skulle se han när han är inomhus, då är han världens gosigaste och man kan aldrig tro att han är ute och bråkar eller jagar råttor! Man kan göra typ vad som helst med honom och han ligger bara och njuter av att bli ompysslad :)

Kan ju inte annat än att hålla med Nico!! Helt underbara bilder! Man blir helt mysigt varm i magen av dom! :)
// Nathalie

#10 Vad kul att höra :) Han är allt en riktig charm knutte :D
Jättefina bilder allihopa ^^ Riktiga mysbilder på katten. Håller med dem ovan här .
Kram

Åh , sötnos katt!! :)
Påminner jätte mkt om våran gamla norskskogs-korsning ;)
Han finns dock inte vid liv längre men blev iaf hela 17 år! (:
Otroligt vacker katt å vilka himla fina bilder! Du är ju kanonduktig på att fota :)

#12 Tack :) Kramis
#13 Ja han är så fin så :D Oj då, men han hade iaf ett långt o bra liv verkar det som :)
#14 Man tackar :D Jag älskar att fotografera o djur är ett favorit motiv :)
puttar upp den här väldigt fina kissen :)