Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 815 ggr
SNOWBOY
0

SNOWBOY

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

MIN FRÅGA ÄR VAD HAR SNOWBOY FÖR FÄRG?TACKSAM FÖR SVAR MVH PIA

Asa-N
0

Han är vit långhårig. Men vad har han för färg på ögonen? beroende på det kan det vara lite andra vita varianter så jag vågar inte säga på rak arm här utan att veta färgen på ögonen :o)

SNOWBOY
0

HEJ OK DÅ VET JAG DET HAN HAR RÖDA ÖGON TACK FÖR DITT SVARGlad

Asa-N
0

Då är det antingen en vit rödögd eller en Albino, beror lite på vad som finns bakom hamstern :o)

SNOWBOY
0

OK DÅ VET JAG DET INTE SÅ LÄTT ATT VETA HANS BAKRUND DET ÄR LITE SYND ATT MAN INTE VET DET.Skrattande

Asa-N
0

Har du köpt honom på zoo så är det omöjligt att veta :o) Men söt var han hur som helst :o)

Mikis75
0

Åh vilken fining!

Jag vill också ha en kritvit fluffboll… =)

Jackii
0

Jättesööt!

SNOWBOY
0

HEJ JA HAN ÄR KÖPT PÅ ZOO HANS SYSTER OCH BROR FANNS OXÅ.OH TACK JA JAG FÖLL FÖR HONOM DIREKT JAG FICK SE HONOMSkrattande

SNOWBOY
0

OK JAG JAG FASTNADE FÖR HAN DIREKT HAR INTE SETT EN SÅ VIT HAMSTER TIDIGARE SYND MAN INTE VET HANS BAKRUNDGlad

SNOWBOY
0

TACK JACKII KUL ATT DU ÄR KVAR LÄSTE OM ATT DU TÄNKTE LÄMNA FOKUS SKÖNT ATT DU ÄNDRADE DIG Glad

Asa-N
0

Snowboy, kan du trycka på knappen Caps Lock på ditt tangentbord och skriva med små bokstäver, det ser ut som om du skriker Skrattande

SNOWBOY
0

ok men jag skriver hans namn med stora bokstäver och skriker gör jag deffenetivt inte det blev så då jag skrev hans namn med stort ursäkta för det