Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 1023 ggr
calypto
0

Avliden.

Idag har min älskade calypto fått somna in. Vi märkte att något var fel igår så vi körde in till blå stjärnan. Dom la in henne på dropp och så men hon svarade inte på behandligen. Dom sa att hon troligen hade varit sjuk i en vecka eller så. Dom visar upp normalt beteende tills dom mår så dåligt att dom inte kan göra det längre så det är jätte svårt att veta om ens hamster är sjuk. Dom visste inte vad som var fel på henne och man vill ju inte att hon ska lida heller så det fanns inget annat att göra. Jag är så ledsen och det är verkligen jätte jobbigt. Jag fick inte ens vara med när hon somna in eller hålla henne en sista gång. Gråter Jag hoppas hon mår bättre nu.

Vila i frid älsklingen. <3<3

Linda3046
0

Nää vad tråkigt! RIP Calypto! :(

calypto
0

Ja det är jätte tråkigt och jobbigt =(

Linda3046
0

Jo, jag förstår det..  Jag fick själv avliva en hamster för två veckor sen :'(

calypto
0

Det e så hemskt. Fast nu får jag ta hem henne och begrava henne. istället för att jag liksom inte vet vart hon tar vägen. det känns skönt att veta attt jag får ett sista ordentligt slut.

Westis
0

Men usch vad sorgligt.

*tröstkram*

calypto
0

Tack =)

Starfall
0

Tröstkramar <3 det är så jobbigt när ens älskade vän går bort…. men Calypto mår bra nu vid regnbågen <3

calypto
0

Tack, Ja jag hoppas det av hela mitt hjärta <3 Hon springer omkring och leker vid regnbågsbron =)

calypto
0

jag mår så dåligt. Jag kan inte sluta tänka på att jag aldrig mer kommer få se henne nosa eller att aldrig mer få se henne när hon har proppat in massa mat i kinderna. Det känns som om jag aldrig kommer komma över det. Gråter Jag älskade henne så mycket. <3 jag önskar att hon kunde få levt längre och att hon inte hade behövt blivit avlivad utan att ha fått dö av ålder och somna in i min famn.Gråter

Ham-Madam
0

tänk på att du gjorde allt du kunde å att hon slapp lida.

Noomie
0

åhh vad jag jobbigt för dig Gråter

Englatassens
0

Vad du e en omtänksam djurägare!!

*kramar*

calypto
0

Det känns bättre nu. Det som är viktigast nu är att hon mår bra och inte är sjuk. vi begravde henne i trädgården igår och la i morötter och hennes favvo mat. Hårda kattmats kulor i lådan där hon låg. Sen la vi en blomma och en morot på hennes grav. Min pappa graverade in hennes namn i en vit marmor bit som vi satte bakom graven. Det var så sorgligt Gråter

Sara87
0

Så tråkigt :((

Vet hur det känns, tog ju bort Astrid för två månader sen, aldrig kul :( Du gjorde iaf ett försök att bota henne! -kramar-

calypto
0

Tack. det är så skönt att få stöd när man är ledsen.

calypto
0

allting påminner om henne! =( jätte jobbigt.

Lovizaa
0

R.I.P Calypto.  Sorgligt Gråter Hoppas hon har det bra där hon är nu =)

calypto
0

Ja det hoppas jag också. Hon har inte ont längre i alla fall.

MickiRosa
0

Beklagar:( jag vet hur det känns*kram*

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

calypto
0

Tack :)