silversvart / skp parning
Ikväll föll fröken Grynet ( silversvart skp vit ,LH ) för Olliwers ( silversvart ,LH ) charm, så förhoppningsvis kommer det nåra små pluttar i slutet på månaden (:
ååh :D så spännande! du måste bildbomba här sen :)

Ja! hihi, absolut (:

Vad spännande!! :D Hoppas på många sötknoddar! :D
// Nathalie
bilder ^^

# 3 , LAGOMT många :O hihi :D
# 4, bilder kommer! Även på mamma & pappa, jag är bara laaaat ;)
är lilla grynet så gammal?
trodde hon var en unge.

#6 Tredje personen.. *thihi* Ja hon är 6mån!
Född i december fick jag höra av membeel..
// Nathalie
ojdå jag trodde hon var en bebbe,tyckte inte hon såg så stor ut men jag ska inte jämföra mot mina egetuppfödda madamer som vid pensionsåldern väger 280gr

Jorå, Grynet ÄR född i december, den 27 närmare bestämt, men hon är väldigt liten i storleken ..
ska hålla tummarna att det tog å att hon får flera fina skp,er
då ja fött upp henne kan ja intyga att claras bebbar dvs grynet + syskon ploppade ut den 27e december :) min första o hittills enda guldiskull så d e lätt o hålla reda på :P tycker dock d e skalt att hon e liten för (ja tycker iaf att) både mamma o oappa e hyffsat stora :) men man blir kjanske hemmablind eftersom man inte har nåt o jämföra me :P
är nog mer jag som är hemmablind å jämför mot elefanterna som är aldeles för stora
hehe ja Eva jag kan inte annat än att hålla med om att dina kan verka vara elefanter. Samma med dem jag har ifrån dig tror de har en speciell elefant-gen ;)
hehehe har även här drabbats av evas elefantgen…cabonara väger bara 230 g

Min första tanke var me att hon ser ut som en bebis ;) Hon är en väldigt nätt liten dam (:
GLÖM FÖR GUDS SKULL INTE ATT JAG ÄR fÖRST I KÖ PÅ SVART SKP !!! =D

# 16 , Hahahah, nejdå! Det minns jag ;D
#17 bra xD
liten å nätt är inte helt fel.
så inget ont om grynets storlek utan det var bara det att jag blev förvånad när jag läste att hon var parad.trodde ju hon var som sagt unge.
fin är hon ju å rosett fick hon ju i västerås
Hihi… du å jag Eva… jag såg ju oxå henne i V-ås å trodde me hon var en liten bebis…
Inget fel på små hamstrar tycker jag :)

Inte lätt o veta hur gamla dom är ;) Absolut inte lätt då man är van med lite större hammysar ;) hihi. Men hon är söt o liten o rund :D
…o rundare kommer hon bli :)

Haha :D o lite bucklig ;) Hoppas jag (:

nej va söt olliwer e :D så mysig päls! viiiilka söta bebbar d kommer bli :)

Hihi, ja han är en riktig charmör ;) Jaaa, jag tyckte allt hon såg lite runade ut imorse när hon va uppe o strosade runt ;D
*hoppas hoppas på svart skp/vit*

#30 Åh hon kommer få många bebbar allt :)

# 32, Schhh nuuu SÅÅÅ många vill jag inte ha ;) hahaha

Ja gud ja det där ser helt klart ut som en 23-ungsmage! *haha* 
// Nathalie

MEN! ;O Hahaha, jag kommer bli nervööööös x)
oj 9 dagar bara? :P va kul att hon e på smällen iaf :)

Haha, jaaa, snart 10 ;) Men hon ser större ut på bilderna för att hon kurar ihop sig & börjar backa när jag satte fram handen, så riiiiktigt SÅ stor är hon inte
inga 23 bebbar här inte Natteliii!;)

hoppas hoppas på skp xD<3

Hahaha :p Ska ta mig ett snack med Grynet sen om att hon har press på sig ;) haha
hahaha gör de :P
#38#40 så sött me tassen i handen =)

# 44, Hihi, jaa, hon är en väldigt elegant dam ;)

Det ploppar lugnt ut 23 bebbar om några dagar *host* ;)

Hahaha, neeejdåå, kameran lägger ju på henne lite ;) 
o hon bara äter o äter :P tycker hon har gjort d på alla bilder? ;)
Ja precis… *småler*… sitter hon fastklistrad i matskålen??
Ska bli spännande å se va hon får för godingar.. håller tummen att allt går bra å att vi får följa d små under uppväxten!!

Haha, jag vet x) Så fort man öppnar o pratar med henne så ska hon äta ;D Ska väl försöka få henne att slita sig från matskålen imorn då ;D haha

AJM IN LÖÖVE!! <3

# 58, Snart kläcker hon dom ;D haha. då får vi se vad det blir för spännande :D
åh hon e ju så söt :) ser så mjuk ut i pälsen :)

# 60, hon är en sötnos (: en riktig liten mys boll är hon .. märks att hon börjar känna sig hemma här nu för hon har blivit mkt lugnare o vågar liksom vara med mera (: sen har hon små tok sprätt för sig ibland x) men jag är mkt mkt nöjd med henne :D
Jättefin är hon :)
#61 vad skönt att du är nöjd me henne :) o att hon känner sig hemma :) ska bli så kul att se småknoddarna när dom kommer!

# 62, Tackar (:
# 63, Japp (: Ja, inte alls långt kvar nu, blir spännande ;)

Awwww, ett liiiiiitet Gryn :D
#65 Jag dog.. det sötaste jag sett… *stum*

# 67, inte långt kvar till mini-grynen nuuuu :D

Nu har jag precis kommit hem o kollat till Grynet, och inga bebbar ännu, men hon satt där, rund som en liten tennis boll .. så nån gång under dagen bör dom väl ploppa ner :D

oh mysmage!! så himla gulligt :) längtar som bara den efter bebisbilder nu! :D

Jaa, jag väntar med spänning :D o hoppas på att det blir en lagom kull o att allt går bra (:
Har det kommit några bebisar än???
#75 Kolla här: Grynet föder!