Rost o choklad kull!
Här kommer lite bilder på mina bebbar som idag är 1v gamla. Bilderna är dock tagna för 2 dagar sedan.. ;P
Det ser ut att vara 4 rostar varav 2st bandade och en liten choklad. De bandade är två tjejer, chokladen pojke och sedan rostarna är det en av varje av. :)
Mamma är Englatassens Juicey Nam Nam, rost satin lh och pappa är Arthur (hälsingeskogens linjer), bö sobel lh. Så ungarna kan bli både umb och satin. :) Återstår att se.. ;)
Nån som har nått bra namn-tema tips?! :)
// Nathalie

Men guuud vikken helt underbar närbild med skrynklor å allt…

#3 Tack! :D Ja jag är rätt nöjd med den bilden.. Såg att han tvättade sig så jag passade på! ;)
// Nathalie
Riktigt bra bandade, vad roligt :O)
nahhhwnnn …pussisar

#5 Ja jag är väldans nöjd med banden! :D Det här är ju min första bandade kull! :D Så det är väl nybörjartur.. ;) Pappa Arthur har inget bra band..
// Nathalie

#6 Man kanske får lov att sukta med en liten choklad.. ;) *thihi*
// Nathalie

Meeeeeeen, vem sa att du fick ladda upp såna där söta bilder :O :O :O ?!

#9 Ja det är ju dig jag ska sukta med en choklad!! *haha* ;D Det hade jag ju nästan glömt bort! :O
// Nathalie

# 10, haha tsss, inte dåå! Jag har inte plats för flera (a) hihi, säger vi ^

#11 Finns d hjärterum så finns det stjärterum… *haha* ;P Säger vi.. :P
// Nathalie

# 12, haha, nej men ska jag ha en choklad så skulle jag ju haft en tjej :O så då går det ju inte ;) hihi

#13 Jag kan operera!
*haha* :P
// Nathalie
Sötsnuttar! Grattis till kullen om jag inte sagt det tidigare ;P
Hehe, ser söta ut :P Som små marsipangrisar med choklad på ;)

Tackelitack! :D
// Nathalie

# 14, hahahahhahahahah .. åhmen nej gör inte det x) Jag är faktist inte så säker på att det skulle gå SÅ bra (a) ;)
OMG så fina! :D Grattiiiis :D

#19 Det är Berlioz halvsyskon! ;) Samma mamma men annan pappa.. :P
// Nathalie
ja :D såg de! Kul!

#26 Vilken gullplutt :D

Jäklar, sicka sötisar. Om jag inte hade helat huset fullt med bandat så hade jag "band-nappat" en av dem, minst!!
sickna sötnosar.
angående rex så har jag nu min första egetuppfödda rex.
han hade lite vågig päls tidigt + morrhår som böjde sej innåt.
morrhåren är ju ett säkert tecken på om det är rex el ej.
Sitter och väntar på min alldeles egna Choklad bandade hane idag, från h.skogens….det är ju bara så fint med choklad.
Grattis till en fin kull!

Min choklad-bandade är ju också från Hälsingeskogen. (sorry, lite O.T)

Ja choklad är en helt underbar färg och innan jag fick smak på bö sobel så var det faktiskt min favoritfärg och jag måste erkänna att jag är lite svag för den fortfarande men det är ingen färg jag planerat att hålla på med.. Men det är bara trevligt om det ploppar upp lite här o där! ;)
// Nathalie
-slå på Nathalie- Inte retas å visa såna små sööötisar! ^^

Ja det finns 1 bandad rost (ev umb) hona, 1 rost (ev umb) hona och en choklad hane till salu.. ;) Ska kolla ikväll vilka som har tänkt bli satin oxå.. ;P
Så Sara det finns en till dig oxå.. ;) Tror nog att det antingen skulle passa bra med en bandad hona hos dig eller en liten chokladkaka! ;D
// Nathalie
Putteliputteri

Efter lite fundeleringar så tror jag att ev alla ungar i kullen kan vara umb. På chokladen är det ju dock lite svårt att se, det märker man först när han ger ungar.. :)
// Nathalie

Endast hanarna är satin. Rost satin hanen ska behållas så endast en satin är till salu och det är ju då chokladen.. :)
// Nathalie

Och nu så ploppa namntemat upp: Cirkusar! :D
Tjejerna:
Madigan
Wiktoria
Olympia
Killarna:
Harlekin
Maximum
Madigan och Harlekin ska behållas! :)
// Nathalie
hihi, är inte sugen på vare sej choklad eller rost så det blir lätt att motstå ändå Nathalie :D

#41 Nää nästa gång tycker jag nog att du ska skaffa dig en liten mandarin dvärgis! ;) *thihi*
// Nathalie

Gud vad söööta <3<3<3

Ooohhh,, namnamnam, *smaskar i sig hela kullen*

inga nya bilder?
fiffiga namn

Jo då bilder kommer.. Ska försöka ta imorgon lr så.. :) När det är burrengöringsdax, igen.. :P
// Nathalie
VISA DINA BILDER NU!!!! Folk kommer svimma…. suck vikka godingar…

#49 Vilka finingar :o)

#51 åååhhhh tur att man inte jobbar med choklad 

#53 Skitful 

Eftersom alla rostar är umb så kommer även chokladen att reggas som umb då han mest troligen oxå är det. :)
// Nathalie
Madigan som e rost umb lh/sa/rx/ba/mitt barnbarn
blir miiiiiiiiitt dubbla kinderägg !!! (6 överraskningar i ett paket)

Maximum, Scott och Olympia går att tinga.. ;)
Harlekin stannar och Madigan är tingad.. :P
// Nathalie

Dom kommer att tas med till Västerås träffen om nån vill känna o klämma där går det bra.. ;)
// Nathalie

*hade tråkigt*

#65 Tack så mkt.. Jag hoppades på att du skulle få lite tråkigt faktiskt.. ;P Jag sitter ju på Firefox så jag kan inte göra sånt själv.. ;P
// Nathalie

Harlekin!!
Vilken sötnos! Och de bandade, kära nån. Ytterligare skäl för mig att inte komma till träffen…
Klart du ska komma till träffen!! Du får ha mörka glasögon så du ej ser ngt… hehe…
åhhh jag DÖÖÖÖR! bokstavligt hehehe …för söta…vilken tur att jag inte kan komma på nån träff…thijhihi
Helt underbara! Pussa hela högen från mej ^^ Fina huvuden, hoppas det håller i sej :)

#67 Så klart du ska komma på träffen; Harlekin stannar ju hemma! ;P För han ska minsann inte bli kidnappad! :P
#69 Hmm om man kanske ska åka och hälsa på pappa i Partille.. Transport erbjuds.. *thihi* :P
#70 Ja det hoppas verkligen jag med! ;) Pussa på dom ska jag helt klart göra.. Lr kanske inte nu när det går kräksjuka i familjen men sen när kusten e klar så då jälvar! ;) (jälvar e ingen svordom *thihi*)
Jag har inte varit hemma sedan i torsdags kväll och då kollade jag till ungarna innan jag åkte och nu när jag titta in så tyckte jag "Sjutton vad stora dom blivit!" Det känns som dom blivit dubbelt så stora på bara 1 dag! :O Helt sjukt.. :P
// Nathalie
Nämen vad söta dom är!
så jäkla söta alltså, ge mig rexen !

#73 Äntligen min allra första rex! ;D Men hon e redan paxad.. :P
// Nathalie
#51 Ååh gud så söt, käär!

#75 Han vill gääärna flytta hem till dig.. *blink blink*
// Nathalie

Gud vilka söta små ungar !!!
Är Madigan kvar?? Fler bilder?
Gärna bilder på Olympia med :)
Madigan e min… bara min…. mouamoua….
Attans :/

Ja det är många som frågar om Madigan.. ;P Trots att hon e minst i kullen.. :P
// Nathalie
Kan d va för att hon har ALLT i denna lilla kropp????
Men hon blir stoooor sen ska du se…. *hahahaha*

Jag vill se bilder på dem som är kvar till salu xD

OJ!! du va snabbare än mej! här hinner man inte vända bort huvudet två sek för att se på ice ventura xD

Harlekin och Madigan är tingad resten är till salu.. ;)
// Nathalie
Vad tar du för dom? :)
Ljuuuuuuuuuuuuuvliga barnbarn

150kr tar jag. :)
// Nathalie

Är så imponerad av dina bilder. Jag ser inte den dubbelhäftande tejpen någonstans ju!

#97 Jag säger bara: Photoshop! så försvinner tejpen smidigt och bra.. *haha* :P
// Nathalie

#97 Ser du att Maxi har jag minnsann tejpat fast på väggen.. *asg*
// Nathalie

Ja, jäklar nu såg jag det allt. Skickligt!
Skitsöta, spec Scott å Olympia :)

#101 Visst är dom! Usch det känns lite tungt att skiljas från dom..
// Nathalie

Inteeeeeeeee alls soeta bebbar ;) inte alls! hihi

#103 Nej jag håller med! Ruskigt fula är dom!
Thihi..
// Nathalie
Alldeles uuuuuuunderbara….

Ja jag tror jag behåller hela bunten.. ;P Då blir Marie glad!! *haha* :P
// Nathalie

Fy så söt han är <3

supersööt!!

Ja det är riktigt farligt att ha kvar honom så här länge när han hela tiden har varit min favvo i kullen.. :/ Får se om inte Madigan ryker iaf och han får stanna.. 
// Nathalie

Är scott kvar?

#112 Japps Scott finns kvar.. :)
// Nathalie

Åh herregud, Scott!!!
Jag är kär! Underbara hamster, kom till mamma!!

Scott är troligtvis tingad.. :)
Men imorgon kommer ny kull! SPÄÄÄÄNNNANDE!! :D :D :D
// Nathalie

**Har du bild på mamman och pappan?
**

Puh, vilken tur!

i love Olympia & Maximum…they are really sweet and i hope the could come from quarantinestation in the next 2 weeks…

kan säga att Scott bor hos mig nu och han är jätte söt :)

Nu e alla bebbar sålda!
Men vill gärna att tråden ska vara kvar iaf. Så nån får gärna flytta den till avel istället. :)
// Nathalie