Vatten?
Ibland blir jag lite orolig för lilla Milo. Tycker han dricker så lite, men det verkar då inte gå någon nöd på honom, han är pigg och allert.
Emmy, Milos dotter dricker kopiösa mängder, eller snarare får i sig. Hon är en flaskgnagare och får därmed i sig en hel del vätska så hon kissar rätt ordentligt också.
Hur mycket dricker era små? Hur mycket bör de dricka egentligen?
Tror att dom kan reglera sitt vattenintag efter behov ganska bra. Han dricker nog när han är törstig. Se bara till att flaskan alltid fungerar med en koll med jämna mellanrum. Ibland kan kulan i flaskan fastna eller vad man ska säga, i vissa flaskor, så dom inte får ut nåt vatten.
Mina dricker när de behöver, vilket inte är så ofta. Tror inte du behöver vara orolig för Milo :)

Min förra hamster Tova drack inte alls mycket .. Så Mio klarar sig nog bara bra ! :D

Han också en flask-misshandlare här hemma, som kissar mängder.
Mina dricker mest på natten .. men om du kollar pedantiskt på hur mkt vatten du har haft i flaskan o sen hur mkt som är borta så vet du ju helt säkert sen (:
Jag hör väldigt sällan mina tjejer dricka. De får dock frukt å grönt varje kväll så de kanske får i sej vätskan den vägen plus att de troligtvis dricker under natten när jag sover å inte hör dom :)
Din hamster dricker säkert på natten när du sover som Sara87 sa.
Igår såg jag Mango dricka, han stg nog där och drack i minst 5 min ;D