Gravid-mage!
Har nu sett dom där bulorna i sidorna på min Jindra och hon blir större o större för varje dag nu. 9 dagar kvar…..
Ni får jättegärna sätta in bilder på era dräktiga hamstrar!
Oj.. :) Stoor mage :)
dagen innan artemis födde
*putt*

Tyvärr har jag ingen möjlighet att lägga in bilder på Lilla Elsa, men annars så skulle hon platsa här hon med, man börjar verkligen se "bulorna" på sidan nu.

vad roligt!! Att ni ska få hamsterungar allihopa!! Ska skaffa en guldhamster snart (:
Ja, ett tips är då att kolla in våra hemsidor och välja en hamster du vill ha bebisar efter, om du inte ska köpa på zoo förstås…
Finns många fina uppfödda hamstrar.
Haha xD Gud vad gölligt : *

Önskar att jag skulle kunna skicka in en .)
Vilken fin jämn färg din döta Jindra har <3
Värd på Choklad iFokus
Tackar Ebbis…Hon är långhårig rost umborous…lite mera orange än en nf.
Åh herrejösses vad rund hona….hur mkt väger hon? Jag som tyckte Jindra var stor…haha
#13 Jaa. Rexy är lite mer ojämn i färgen också
Värd på Choklad iFokus
haha, det är hennes hull som flyter ut runt omkring henne när hon ligger sådär, haha:)
hon är lite fet i pälsen dock, sak låta henne sandbada och ta nån snyggare bild sen:)
Fler magar?
Putt.
Fler bebismagar som fastnat på bild? :)
#14 ser ut som en golvmopp *s* men bra mycket sötare 
Värd på Choklad iFokus

Åhh vill också jättegärna ha en hamster eller Zebramus ^^ Ni fattar inte hur lyckligt lottade ni är !
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig
#23 Syns att det är nära du ;) Lycka till Skruttan! :)
#25 Ja hon e rund som en boll xD Undra hur många det är där inne egentligen :P

#26 En hel armé kanske!? *haha* :P
// Nathalie
#27 ;) haha kanske de :D bebisskrutt-arme ATTAAACK!!
#28 Inga bebbar ännu?

sicka tjockisar! thihi
Här kommer en nydräktig Luffa….
#29 Nope. Fast tror dom är påväg. Idag ville hon inte stiga upp ^^ Och jag vill inte rota runt för mycket..utan nästa gång hon går ut så tar jag mej en titt.
#32 Ge henne nåt gott, tex gröt så lär du se om hon går undan om det kommit nåt. Om det är på G kommer hon nog inte fram och äter, men då har hon nåt gott att ha efter förlossning.
#33 redan lockat henne med lite gottens men de gick hon inte på xD hon har haft mycket gott o äta dom senaste dagarna nu, mer än vanligt :) Och de ska hon fortsätta få under diandet
Dåså, låter som det kan vara förlossning på G….

Eller så har de redan kommit eftersom att hon inte vill lämna boet… luktar de sött som efter välling/varm mjölk i buren? Ser du ngt blod på papper eller hör svaga pip från buren? Det är lite tecken på att det har kommit bebbar ; )
Dom hade inte kommit innan, men nu har dom :D:D:D! Skulle ju göra en ny tråd om de, men fick skriva de här sålänge, den andra tråden muppar sej.

Min kompis guldhamster fick 9 ungar i tisdags, det var första gången hon fick ungar…
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

#39 Arthurs syster?! :D
// Nathalie

Japp :o) Har du någon ny bild på honom så man får se hur han ser ut nuförtiden?? Vi har spart en liten sobel b.ö flicka efter Alva. 
#42 den bilden är bara för härlig :o) hon täcker hela matskålen *S*

Har bara dräktiga marsvinsmagar 

#42 MAT missbrukare Mammarula 
Hon är ju för härlig!!!

#44 Men släng in bild på dem också, lika gossiga och häftiga är ju deras magar = )
Håller med Nico här: In med bilder på dina marsvinsmagar!

#48 Haha, älskar den där sitta-på-rumpan-stilen :D
Ååh! Håller verkligen tummarna för att det går bra :)
Värd på Choklad iFokus

50# Oj, det var en riktig BIG mama, hihi :)
putt..
fler tjockisar! hihi :)

Sen så blev hon myckkeee större dagarna innan födeseln!