Hamster iFokus

Hamster

Etiketterguldhamsteruppfödninggenetikavel
Läst 785 ggr
GylleneAvel
0

Bamse har blivit far, igen ;-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hipp hurra för bamsefar som är så snäll och rar…

Jodå, han är mäkta poppis inne hos tjejjorna för nu har han ställt till det IGEN ;-) Tjuvparning mellan Bamse, s.ö creme och Heaven, kopparhona. Idag kom de små krypen, och räknar jag rätt är dom 14 stycken…

• Redigerat 2022-07-13 07:48 av Cireea
Millie
0

Åhh, vad kul! Grattis!

Nicolina
0

Nämen så Bamse har blivit pappa, så roligt även om det inte var planerat! Grattis =)

Ham-Madam
0

grattis

GylleneAvel
0

Tack Nico för en duktig Bamsefar ;-) Tack!

mandizen-
0

åå bamse, han är superfin !!! stor kille med bra päls ! skulle inte tacka nej till en bebbe från honom !

GylleneAvel
0

Tack goa Amanda :-) Ja du har ju sett honom så då behöver jag ju inte skryta *skrattar* Han e för underbar *kär*

mocchino
0

Gud vad kul! :D Grattis! Ibland tar hamstrarna saken i egna händer.. :P Tur att det inte är en jätte ung eller gammal tös det handla om iaf.. ;)

Roligt att jag sjöng på den där låten igår kväll! :D Mera Klas Klättermus åt folket! ;) *thihi*

// Nathalie

Englatassens
0

Grattis i massor!!!!Glad

GylleneAvel
0

Tack snälla ni :-) Ja, man borde bara komma på nåt passande tema nu också till kullen… *tänker så det knakar*… Men visst, det är en mening med allt här i livet ;-)

Sara87
0

Stort grattis till kullen! Nå bilder på föräldrarna? :)

[Mariaxx]
0

*putt*

Hur går det med dom små?

mandizen-
0

Ja Anki min vän, hur går det ? :) du får lägga ut fler bilder när du är tillbaka från resan :)

KRAM !

Ebba L
1

#0: hej Grattis fins det någon kvar är på hamster jakt 💕😃🐹

[EM_L]
3

Tråden är från 2008 och därmed över 10 år gammal.

Inlägget är låst för nya kommentarer