OT - min USA resa, bilder

Fina bilder :)

Vilka läckra bilder!! Dumma dig som glömde ditt handbagage! Jag tror att jag hade trivts där borta.. *thihi*

// Nathalie

Tack! (:

# 15, Haha, Jag? Glömde? Det va väl du som skulle sköta den delen om du skulle följa, eller ? ;) Haha

#17 Nej det tror jag inte..
Då har jag ju ingen att skylla på.. 
// Nathalie

# 18, haha, men du hade ju ett uppdrag här hemma :O du skulle ju plocka upp Grynet :O hihi
jättefina bilder :) va har du för kamera?

Tack (: Jag har en Canon EOS 400 D , fast några av bilderna är fotad med en Canon IXUS 75 också (:
okej misstänkte att d inte va en mobilkamera iaf ;) har du redigerat bilderna nåt? typ kontraster osv…

Du tar jättefina bilder! :)
Vad många fina bilder du har tagit! :)

# 22, hihi, nej inte mobil kamera ;)
Japp, alla är redigerade i photoshop, dock inte just verktyget intensitet/kontrast, då det mer förstör bild kvaliten än vad de gör nytta ;p Jag har 'renat' färgerna och sen lättat upp & mörkat ner valda delar av bilderna, och sen lagt på olika effekter ;)
# 23 & 24, Tack så mkt! :)
#25 hehe okej. pinsamt o säga men ja har gått fotolinjen i gymnasiet men photoshop e ja urkass på! vår lärare kunder iofs inte så mkt heller^^ han va mer av den gamla sorten när man framkalla bilder i mörkerrum osv :P
mkt fint blir d iaf när d blir mer "rena" färger =) har du orginalobjektivet som följer me eller något annat?
Jättefina bilder och välkommen hem =)

# 26, jag gick också foto på gymnasiet ;) vi höll också på med mörkerrum i 2an :D as kul tyckte jag!
Jag har kit-objektivet som följde med kameran, sen har jag även ett teleobjektiv .. köpte några nya linser i usa som jag ska testa snart :)
# 27, Tack tack :)

Om du tittar på bild #4 och så tar du vägen upp till vänster så kan du vinka till min gamla lägenhet.

# 29, Haha! Jag tror faktist vi va upp på den vägen o vände när vi letade parkering! :P
Jättefina kort Membeel!!!

Wow, du såg verkligen massor av saker i usa! Jättesnygga kort verkligen!! Har du fler? ;) hehe.

# 31, Tack Tack (:
# 32, Hihih, jaa :) Ska se om jag kanske kan trolla fram några fler ;) haha
Schyssta bilder, du måste ha en bra kamera!? :)

fy va snygga bilder !
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

# 34, Tack (: Hihi, jorå, den är ganska bra ;)