Ny "Skåne"hamster :)

Väldigt söt!!! Fler bilder….
En liten go'ing!
Naaw!! Sötnos!
Fler bilder kommer imorgon eller nån dag :P Jag e förtrött nu och ska faktiskt sova nu..
hon är för söt! 

En ny sköldis? :) Jag tycker iaf att hon ser ut att vara skp.. :) Jätte söt e hon iaf! :D
// Nathalie
Inte skp vad jag lyckats se än iaf ^^

Jag tycker det ser ut att vara några gulafläckar på hennes rygg på sista bilden men det kan ju också vara kamerans fel :)

Jag tycker hon ser ut att vara skp på alla bilder.. Hon ser väldigt flammig ut i pälsen vilket en vanlig nf inte ska göra.. :/
Och just över ryggen ser hon ut att vara så där typiskt skp tecknad med först mörkt i början av bandet sedan en ljus skpfläck för att sedan bli nf färg igen.. :S
Annars luras din kamera väldans bra på alla tre bilder.. :/
// Nathalie
Det är mycket möjligt att det är kamerans fel. Men jag ska ta fram förstoringsglaset imorgon, jag ahr aldrig sett fläckarna IRL ;)

Vilka färger har föräldrarna? :)
// Nathalie

#12 Kanske samma som med Delilahs choklad unge förut som såg fläckig ut på kameran men inte irl! ;) Din kamera gör hamstrarna till skp! :O *haha* :P
// Nathalie
har kollat å kollat å håller med nathalie om att hon liknar en skp.
mkt snygg å ljus färg, gillar hennes ljushet.

Är hon en Nf? Tycker hon ser Rost ut!
En Nf ska ju ha svart tipping och svarta kindteckningar till skillnad från Rost som har brun tipping och bruna kindteckningar… så jag skulle vilja ha henne till Rost Skp ^^

#16 Nu när du säger det! :) Kolla in öronen! ;) Tycker oxå det ser ut att vara en rost skp. :)
// Nathalie

#17 Japp, öronen är också sådär ljusljusbruna som hos en Rost! Nf ska ha svarta öron! =)

söting!
Håller helt med mocchino o nicolina, det är en rost skp. Öronen "avslöjar" henne :o)) och kindteckningarna som är bruna :o)
är hon vitmagad el är det hennes band som gör att hennes mage är så vit???????????
Okej. det var ju tur att man fick veta det..
Nf eller rost, lika söt endå xD

#21 Bandade hamstrar har vita magar.. :)
#22 Ja helt klart!
Underbart söt! Och om hon är skp eller ej lär ju visa sig i framtida parning. ;)
// Nathalie
#23 precis :)
då får de bli en chokladhane istället för svart hane
Åhhh så söt!
Ja, jag reagerade med på hennes färg. En rost tänkte jag då hennes öron är ljusa och hennes färg är underbart rostig.
Jättefin!!
#16… du tog orden ur min mun Nico…. Visst e d en rost!!
Tack Maria :)
Det är ju tur man har er alla ^^ <3 Så man kan lära sig rätt! Jag börjar nog få ordning på vilka färger som är vilka nu :)
Här nere i skåne är det inte alltför ofta man möter hamsterkunniga… :/
Tyckte med att hon inte såg ut som Nf, utan Rost va min gissning med.
Superfin är hon iaf, tur jag inte bor nära dej Malin, då hade jag lätt knyckt henne ;D