Kråkan Krax

Åh, sköter han sig inte Kråkan?;( Är han inte snäll med lill-tjejen kommer jag och tar honom i örat:) Men det är nog som du skrev, han trodde nog hon var en liten korv.. Och vilka fina, härliga bilder du tagit!

Jag ska hälsa honom det
.
Men som sagt, han verkade varken irriterad, sur eller aggressiv. Vem kan motstå korvlukt?
Men lilltjejen (två år) tyckte nog att hon blev lite orättvist behandlad för hon sa: Kåkan…pita tä (pekar på sitt onda finger)…dum. Men sen ville hon iaf klappa honom och låta honom gå lite på hennes ben. Så det går nog över.

Åh, då är hon ungefär lika gammal som min yngsta dotter var när jag började med hamstrar. Hon var mer än hopplös att stoppa i fingrarna i buren. Men hon är den "tuffaste" av alla barnen, hon älskar allt som har med dom att göra, hon blev verkligen "biten" på riktigt!
Nu vill hon ha sig sin egen uppfödning, men hon får minsann snällt vänta några år till med det, och hjälpa mamsen istället.)
Vilken sötnos! Min tjej Candy kunde naffsa fingrar när hon var mindre om man luktade mat om fingrarna.. Men nu gör hon inte det längre :)

Så fin han e! Riktigt fina bilder oxå! :)
Jag känner igen det där med att stoppa in fingrarna till hamstrarna. Min son på 1½ gjorde det två gånger samma dag till samma hamster så att han vart biten så det började blöda lite.. Får se om han lär sig med tiden att inte stoppa in fingrarna till dom.. Man kan ju hoppas iaf.. *thihi* ;P
// Nathalie
Han är såå otroligt söt den lille Kråkan :)
Vilken otur för lill-matte att bli biten, inte speciellt skönt när det blir rejäla bett :P Hoppas hon kommer över det men lär sej att inte lukta gott när det är hamstergos på g ;D hihi.

Han är ju så söööt ^^, och väldigt fina bilder :) Tack och lov har inte Lille Gnäll bitit någon så att man börjat blöda men naffsa lite har hon gjort efter man har ätit och luktar mat :D

#10 Har han blivit finsk nu oxå! *haha* :P
// Nathalie

Japp, och ibland är han islänning…Kråkur hihi.

Ska ju stå Kråkelainen…

*haha* ;D Ja men det är bra.. Han blir lite om sig och kring sig.. ;P
Oj jag såg inte ens att det var felstavat. *haha* :P
// Nathalie