17st bebisar

Grattis till den "lilla" kullen!! :D
// Nathalie

Grattis! nu får mamma hamster fullt upp;)
Tackar :-) Ja som man bäddar får man ligga brukar de ju heta *S*
oj 17 bebbar var inte dåligt :) hoppas alla överlever.
Grattis! :)
grattis.
det var inte nån liten kull du fick.
kul att sylvester redan blivit far
Men grattis!! Så stor kull…

Jättegrattis till kullen!! Måste bara fråga, många skriver hoppas alla överlever. Är det vanligt att hamsterbebisar dör när de är små eller är det särskilt vanligt vid större kullar?
JÄTTEGRATTIS :) Mega kullen !
#8 är kullen för stor känner honan det å hrm reducerar antalet själv för att förbättra livsvillkoren för de andra.

#9 Usch vad hemskt om människor gjorde likadant o_O
Oh my gosh! hihi. 17 bebbar ^^ Stort grattis! :)
Oj, stooor hög. Fick en kull med 16 och det tyckte jag var många..:)
Grattis Helena!!!
Först vill jag ju så klart säga grattis till den "lilla" högen
jag fick ju själv för inte så länge sedan en kull på 15 ungar men inte för att jag vill skrämma dig nu men bara sju överlevde tyvärr
Hur många har du själv kvar???? Mvh John Eriksson Weinerhall
Kan bara säga att allt INTE gick som planerat.. tyvärr fick historien ett sorgligt slut då mamma Tiamat drabbades av mjölkstockning, veterinärerna gjorde vad de kunde men trots det så fanns bara en utväg- avlivning.
De två ungarna som Tiamat skonade är nu hos en fostermamma som accepterat dem som sina egna. 1nf hona och 1sg hane. Honan kommer att stanna här.
#15 Nää vad hämskt!
Men tur i oturen att två överlevde iallfall.
åååånej vad tråkigt.
tur du ändå fick två kvar efter henne.
snart hoppas jag vi får se bilder på dom.
Kände mig så förtvivlad av hela situationen, men med dessa två som klarat sig tänds mitt hopp igen, de kommer att betyda något mycket speciellt för mig och har självklart en plats i mitt hjärta
Att förlora några ungar hade jag räknat med, men att förlora mamman och så många ungar var oväntat… snopet…
Bilder kommer så småningom…
Kanske bör tillägga att ungarna är hos en fostermamma hos Lotte som har Hälsingeskogens.
Förstår hur du känner, man känner sig maktlös. Du gjorde det du kunde och åkte till vetten, synd att det fick ett så tråkigt slut…Men som sagt, du har två gosegryn kvar i alla fall…
Jaa det var inte roligt att detfick ett sådant slut men iförsig så är 17 ungar mycket att ta hand om!!! men du fick ju iallafall behålla två och ibland får man vara tacksam över det lilla man har. Mvh John Eriksson Weinerhall
Neeeej, vad ledsen jag blir när jag läser detta. 
Vilken tur at 2 st småttningar kunde räddas i alla fall. visa gärna bilder sen på de som överlevde.
kram Noomie
Nej men fy så tråkigt att hon fick avlivas :((