Bilder på Albert

??? Ser ut som en skp…är du säker på det är en kille…

#3 vad är skp? … yesbox, är 100%!

det betyder väll sköldpaddad? eller minns jag fel?
#6 Kan du ta bild så vi ser hur han ser ut under magen?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jo, det betyder sköldpadd. Albert är då väldigt fläckig måste jag säga! Är han gammal?
Fin!
Ser ut att vara en black yellow :)

ååå vad gullig han va
Black Yellow eller en skp? mycket fläckar på en hane, reagerade med på detta Lisa…
På en b/y så blir ibland tippingen ojämn och kan se flammig ut. Kul att se en sådna mörk tycker att de flesta färger numera är lite blaskiga och de vilttecknade alldeles för svaga markeringar.
Ja, det var just det, jämför man med den på SHF så är denna mkt mörkare. Dåså, en fin färg i alla fall!
Jo och den på SHFs sida är ju även lh vilket påverkar färgerna till utseendet :)
japp…det gör ju en hel del med kh eller lh
Åh, så söt :)
Hanna
Wow, jättevacker hamster och mycket snygga bilder. Får man fråga vad det är för kamera?

Tack alla för dom snälla kommentarerna :)))
kan tyvärr inte säga hur gammal han är, men bild på magen kommer imorgon kväll! :)
#18 det är en enkel digitalkamera, Samsung L700. Superbra kamera! :)
#19 åh en samsung L700 har jag med :D
använder du koppel på din hamster? hur funkar det? :)

#20 .. första gången idag :) det är faktiskt rätt komplicerat + att det inte är alltför populärt hos albert, men när man väl är ute älskar han det! det är som två öglor bara, först "spänner man fast" den som ska sitta runt magen, sen får man "trycka" igenom huvet. Inte så lätt när hamstern har spring i benen ;)
#21 vilken färg har du på din L700? :')

#22 .. Svart och vacker :)) durå?
Så söt han är!! Riktigt läcker färg :)
#23 svart jag med.. :D
Funderade lite på det där med selen också. Stannar han värkligen i den? Tänker på mina marsvin som är ute ur selen på 2 sek ;P Och det käns ju som om en hamster borde vara ännu snabbare. Vad kostade den? Hur varmt var det ute när du tog ut honom?
Hanna

#26 .. 10+ kanske? var ute i 5-7 minuter bara, :) .. och selen funkar riktigt bra och var inte alls så dyr, den exakta summan vet jag inte ^^
ååhh, så söt han var! :)
Men 10+ grader, är inte det för kallt för en liten hamster? Dom är väl rät känsliga mot kyla? eller har jag fel? :$
#28 Om det inte blåser tror jag inte dom tar skada av att vara ute en 5 minuter.

Riktigt fin hamster du har :)
Och jäkligt bra fotograf är du också… ;) Men får man fråga är det en sådan där helt vanlig hamstersele köpt i djuraffär du har? Vilket märke är det?
#27 - Okej. Tack för svaret :)
Hanna
Åhhhhh så söööt

OMG #2 haha :D när h#n håller tassarna sådär ser H#n lite lömsk ut :D men väldigt söt :D ser ut som den smider planer :) (vet skriver lite konstigt just nu är väldigt trött) ^^,
åååååååååååå vad fin han är.
ser att nåt syskon öronmärkt honom(hacken i ena örat)gulligt å personligt.
gillar hans djupa by färg.
Ja, vad ska man säga?! Han är superfin, en riktig charmör! Och så fina bilder du tagit.