Min älskade TIM
För en liten stund sedan Somnade min söta lilla Tim in.
han blev inte gammal knappa 4 månader.
orsaken till hans plötsiga död var att min kompis Schäfer lyckades få sätta tänderna i honom. Han dog inte av det utan han fick inre skador.
Tim lyckades få upp sin gallerbur och hoppade ner på Golvet. För tillfälligt har vi inga innerdörrar dör de är på repration han passerade ut
i hallen där Nisse låg och Nisse tyckte att han skulle apportera honom.
Han verkade oskad till en början men nu när jag skulle kola till honom
hade han slutat andas. Han kändes som han brutit sig i ryggen.
Jag kommer alltid sakna dig min kära lilla TIM
tårarna vill inte sluta rinna
Nej så trist :o/
Usch så tråkigt! :( Vilken himla otur att Nisse låg där när Tim äntligen tagit sej ut i det fria när matte inte såg ;D
Sov gott Tim.

Orkar inte gå till skolan idag. Känner mig helt död själv
kunde inte sova. Ingen av mina bekanta som inte har hamster fattar inte att man kan vara ledsen för en hamster.
Säger till mig att rycka upp mig.
Men jag är ledsen. Blir så arg när folk säger till mig att man inte får sörja en hamster.
men oj sån otur.
ibland händer saker man inte kan rå över.
när en hamster rymmer så märks å hörs det ju inte så du kunde ju inte veta att han rymmt.
men vad tråkigt :(
###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**
**_www.123minsida.se/scuzzies_**

Nej usch vad tråkigt.. :(
// Nathalie
åhhhhh vilken otur..klart att du är ledsen! kram
Stackars hamster och stackars dig, det jag kom på nu är att Tim är anmäld till Hallsberg, säg bara till dem i inchecket att han har avlidit så ska du slippa betala kostnaden för hans anmälan.
Kram Lotta

Gud så tråkigt = (
Klart att man är ledsen och inte orkar med så mycket, det är ju trots allt ett litet liv det handlar om! Vet att jag gråtit floder när vissa av min lite extra speciella hamstrar ha dött så gråt du, det är helt okej…

Klart att man kan sörja en hamster…!!! Våra hamstrar är som små familjemedlemmar… det är ju jätteledsamt när dom går bort. Sen reagerar väl alla olika, jag är också "känslig" när det gäller mina djur, men inte ska man skämmas för det.
Kramis

R.I.P Tim <3

Tusen tack för allt stöd.
Känns att man har vänner här inne.
Jag har gråtit floder idag.
skönt att få göra det
Sov sött TIM

Aw, beklagar sorgen!!!