Bebis bilder

Ursöta bilder, hihi. Bilden i #2 är ju supersöt, ser så mysigt ut när dom sitter där tillsammans å mumsar :)
Gud va sööta =D

Ja dom är riktigt farligt söta! ;)
bilden i inlägg 2 blev jag dödskär i.
tre silver på raken

vilken söt hög

#14 Naw vad mysigt det ser ut! :D
// Nathalie

Ja en riktig myshög (:

Åhhh det sötaste av hamstrar säger jag bara^^

hihi, gissa om jag har svårt att gå o lägga mig ibland när dom är uppe o knatar runt ? ;) blir ju fast att stå o kika på dom hur länge som helst :D

åh så fina dom är=) längtar efter min zombie=)

hihi ja han käkar och växer (: Han börjar bli en riktig liten tjockis ;p haha
gick zelda ner mkt?
så kul att få se alla fina bebisbilder.
de har vuxit fort å blivit mkt fina.

nja, inte så farligt mkt,men hon börjar lägga på sig lite igen nu tkr jag iaf :)
Ja, dom växer ju super fort :O
Så dundersöta hela högen! :)

åhhhh mysiga bilder ..på mysiga bäbisar

Dom är små mysbullar hela högen (:

Supersöta!! Vad är Minute för färg?

Han är silvergrå, hetrozygot (:

Sötnosar!! Lilla silvergrå på röret ser ju bara för go ut!!
// Nathalie

Haha, lill tjeja :D Åh, jag har såååå svårt o bestämma mig för om jag ska behålla henne eller Minute ;)

Är hon korthår?! Hon ser ut att vara det.. :) Zelda är väl korthår? :)
// Nathalie

Ja, jag tror faktist att hon är det, hon har väldigt tät, mjuk päls, inte alls lika fjunig som brossorna ;p Japp, Zelda är korthår (:
jo zelda är kh men bär på lh anlaget.
tycker också hon ser kh ut.
fasiken så fina de är. blir ju nästan sugen på en.
fina huvuden verkar de också ha

Ja hade inte lilltösan vart korthår hade jag nog snott henne på en gång.. *thihi* ;P
// Nathalie

Jo, jämfört med dom andra 2 så är hon absolut kh, så om hon inte får ngt ryck och fluffar på sig rejält här nu så är det en liten kh dam (:
hihi, jaa, jag SKA behålla nån, har ju bara sååå svårt o bestämma mig dom är ju såååå sötaa ;)
# 45, ha haa :O sikken tur att hon är kh då annars hade det blivit lås på buren inatt ;)

#46 *haha* Ja jag hade lämnat barnet sovandes i sängen och sprungit för att sno henne! *haha* :P
Det är svårare att välja när det är små kullar.. Man lär ju känna dom på ett helt annat sätt då än när det är flera stycken som kräver uppmärksamhet.. :)
// Nathalie

# 47, du hade det va :O precis de jag va orolig för!! ;D Ska nog kolla en extra gång att dörren är låst sen ;)
Ja, precis, synd att dom är i olika färg och kön me, haha, det gör de ännu svårare x)

#48 Ja så länge du är hemma i Uppsala och inte uppe i Mora så är det ju faktiskt inte så långt! *haha* :P
// Nathalie

# 49, Puuuuuuuuuuuh att jag åker till dalarna imorn då ;D HAHA så kan jag sova lugnt om nätterna ;)
Nu ska jag bild-bomba lite mer här (:

*blundar* ;P
// Nathalie

Ja, blunda nu mocchino så du inte får för dig att komma o sno mina små fluffbullar ;O

Vad vackra dina hamsterungar är. Jag tycker minute oxå är så himla fin. Så perfekta huvuden de har allihopa. Tur jag ska ha en iaf. *sjunger: -In your heeeaad, in your heeeeead-zoombie zoombie"* 

# 59, Jaa, dom är såååna sötbullar! :D haha ;) du kan sjunga för honom sen när han flyttar (:
Såna sötpluttar alla tre! De ser så mysiga å sociala ut redan nu… Härligt :)

Jag blundar så hårt att jag får ont i ögonen! 
// Nathalie

# 61, hihi ja, dom är super sociala, stoppade ner handen idag, och då springer dom upp över armen allihopa på rad, även Zelda x) Nu har dom nyss fått vart ute o sprungit i lekhagen (:
# 62, haha, men nu är dom i säkert förvar i dalarna iaf ;D

#63 Säkert och säkert.. Har en släkting där uppe så jag kan allt skicka iväg henne på kindapparäventyr! *haha* ;P :D Dom är ju bara för söta hela bunten! :D
Låter som att dom inte bara har fått ett vackert utseende utan även ett himelskt temperament! Bra jobbat! :D
// Nathalie

# 64, :O okej, nu kommer ingen in i mitt hus i helgen :O vem vet vem du är släkt med xD hahaha, dom här små pluttarna skulle ju hoppa hals över huvud upp till vem som helst ;) dom smälter hjärtan (:
hihi, tack så mkt (: ville ju ha små nyfikna, snälla gospluttar :D

#65 *haha* :D Du e rolig du! :D
// Nathalie

# 66 , åhhh, jag som kommer va ensam hemma i helgen, minsta lilla misstänksamma ljud så kommer jag tänka att du skickat spanar-trupper som kommer o kidnappar beijbsen :O men jag ska allt gömma dom!!! :O ;)

#67 *visslar oskyldigt* ;P *thihi*
// Nathalie

# 68, men sikken tur att jag ska plugga heeeeela helgen då :) så jag kan vakta dom ;) men jag har försvaret redo! Har Zelda som motionerar i mitt rum o springer så benen snart trillar av :O och Owi som låter som ett litet ånglok i buren här bredvid mig ;) så vi ger inte upp utan fight! ;D

#69 Håller du på att träna upp dina hamstrar till ninja hamstrar?! 
// Nathalie

# 70, haha, hmmm, neeeejneeeeej, vad får dig att tro det :O ?! hihihi
ska du med mocchino när jag hämtar hem zelda?
då kan du stoppa kullen innanför tröjan.

#72 Ååå det låter lockande! *thihi* ;D När ska du göra det? ;P *thihi*
// Nathalie

:O det va värst :O hihi, hon ska hämta henne den 27 (:
jag å micki tänkte ta en tur förbi fäboden å sen vidare upp å hämta zelda och zombie.
åker ju förbi dina trakter då nattis å kan plocka upp dej om du vill följa med på vår tjejrunda

#75 Ja men det låter ju jätte trevligt! :D Pojkvännen är här då så då har jag barnvakt så jag följer gärna med på tjejrundan.. ;) *thihi*
// Nathalie

# 76, visitering innan hemfärd :O haha ;) Tur att jag kan räkna till 2 , så jag säkert vet att det är 2 små kvar sen ;D hihi

#77 *asg* :D
// Nathalie