Zeldas kull, färger ?

Har du möjlighet att ta ett foto framifrån? 

1 Mörk NF kanske :) Killen i #1 å #4 alltså :P

Jag skulle också gissa på mörk NF, även om jag inte är så insatt i färger och inte ens har en hamster.

Fler idéer (: ?
#3 kanske kan vara silvergrå?

# 8 , Det tror jag med, hon börjar allt mer likna mamma sin (:
Dom två pojkarna är jag helt osäker på :p
Nf och rost? Vad har föräldrarna för färger?

Zelda är silvergrå, hennes mamma var rost tror jag .. pappan får Eva eller Noomie fylla i med ..
Olliwer är svart bandad, hans föräldrar vet jag inte säkert, men troligtvis mamman sö vit och pappan ngn gulbaserad färg.

Om mamman är Silvergrå, som är en dominant färg, så är de båda ungarna på bild 0 och 3 Silvergrå de med. Silvergråa ungar ser som små ut som NF har jag för mig, tills de en dag "grånar".
Ungen på bild två tror jag fortfarande är rö. Rost el. Cinnamon…

Honan är jag nästan säker på att hon är silvergrå, hon blir ljusar o ljusare, hanen tycker jag mig dock skymta lite orangea toner på, vid huvudet .. ska kolla lite närmare på honom imorgon.

Jag tycker det ser ut att vara en silvergrå, en nf och en rost.. :)
// Nathalie

Vilken söt bild :) hihi. Vilka mjuka gulliga rumpor^^

Ja, dom är söta när dom sitter still, haha :D små tjockisarna (:

Vilka små tjockisar!! :D
// Nathalie

Haha, jaa (: Killen längst till vänster är en riktig liten knubbis ;)

två fina silvergråa
Söta! Å ännu sötare blir dom när ögonen öppnas :)
vilka morrhår knubbisen har, nästan lika långa som han själv

# 24, Japp, jag har skymtat små ögon idag (: dom är 14 dagar nu ^^,
# 25, Ja, dom är jäääätte långa :O Han brås nog på pappa, för Owi har också meter långa morrhår x)
de verkar bli lh.
ska bli kul å se dom nästa v också
.
behåller du nån?

Dom växer ju så fort :D Dom brottas o busar för fullt nu ;)
Eventuellt behåller jag silvergråa tjejen, och en av pojkarna flyttar nog till en kompis. Har dock svårt att bestämma mig så vet inte säkert än :p

Ååh zombie e ju såå fin! Verkligen tjockisar=) Å så minute som e en busis, jag gillar hans temprament;P