Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 1342 ggr
Englatassens
0

Englatassar!! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min P-kull e nu på väg, mellan Hälsingeskogens Darkwing Duck, Sobel b.ö och Englatassens Mazarin, Albino.(pp). (BIS3, 86p-CK, Hp) (E:H:skogens Qrafs U: Englatassens Kristal)

Födsel beräknat till den 30/4!!

Färger som kan komma: Sobel b.ö, cinnamon/r.ö rost, rost, koppar, caramel, creme, nf, nf umb, mink. Rex kan dyka upp!!

8 st på tingningslistan men d går bra å pm:a mig vid intresse!!Glad

mocchino
0

Wiieee! Äntligen! Känns som att den här kullen tagit evigheter på sig att komma! Fast den som väntar på nå gott! Flört Kyss

// Nathalie

Englatassens
0

Ja jag har ju väntat på att få hem den vackre fadern från Lotte…. kräsen som jag e… hehe… å så har jag ju väntat på att Mazarin ska komma i rätt ålder me… men nu så… å hon kan knappt gå så stor hon e… Kyss

Englatassens
0

Imorrn onsdag e d dags!!

Sara87
0

Fint par :)

mocchino
0

Spännande!! Hoppas på mååååååååånga bebbar!!! :D

// Nathalie

Vivsan
0

Kan knappt bärga mig för att få ännu en under Englatassens :)

Vivsan
0

Det har möjligen inte redan blivit några ungar? *nyfiken*

Englatassens
0

Inte än inte… hon fick nyss lite färska groddar å så la hon sig igen… jisses va hon e stoor…. hoppas att allt går bra nu bara.. blir förmodligen en kvällsförlossning som alltid härhemmaKyss

[dbbiie]
0

ÅHHH idag är den stora dagen! :):)

Vivsan
0

Har det blivit några små Englatassar idag? :)

Englatassens
0

Japp hon håller på å föder nuGlad

Men jag håller ej på å stör å tar kort förräns d gått ca 1 v…. finns ingen anledning tycker jag eftersom alla bebisar ser lika ut (marsipangrisar)… men d kommer foton sen när färgerna börjar visa sig..Räcka ut tungan

Vivsan
0

Åhh vad roligt Marie!! :)

Håller med när det gäller foton.

Kram

mocchino
0

Gud så spännande!! :D

Jag brukar ta kort bara för att räkna hur många dom är om jag inte lyckas göra det utan kameran.. Men jag håller med om att dom är ju inge vidare söta så där alldeles nyfödda och rosa.. :P

// Nathalie

Vivsan
0

#13 Nej dom ser ut som rena rama bubbel gummen Flört

[dbbiie]
0

åhh nu ligger det en massa englatassar hos dig Marie! :)

Westis
0

Grattis till bebisarna!

Englatassens
0

Tack ska ni ha!!Skrattande

Sara87
0

Grattis!

Måste säga att jag gillar ditt uppfödarnamn Marie :)

Englatassens
0

Tack! D va en hamsterköpare som va här å tog upp en bebis som somnade i handen… hon fråga först om jag hade drogat dem… Flört å sen att d e som små änglar… då kom ja på d… å så samlar jag på änglar…

D e därför vår kattunge som ska stanna blev omdöpt till Engla nu… dels för mitt stamnamn men oxå som en liten "hedersgrej" för Engla Juncosa Höglund…Oskyldig

[dbbiie]
0

Vad du är gullig Marie :)

Vivsan
0

#19 Åhh jag också undrat över ditt namn, men nu fick jag förklaringen. Så fint du har tänkt Marie Glad

qiiwie
0

ohh,,grattis till kull

har haft full rulle här sitter kanppt nåt vid datorn nu,,hehe

det är ju våååååååååååår nu :)

###

neva masquerade

**_Titta gärna in på min hemsida.

Välkomna :)_**

**_www.123minsida.se/scuzzies_**
Englatassens
0

Som jag då!!Glad Kom nyss hem, herregud man har ju barn som man vill umgås me å göra kuliga saker me, speciellt nu när vi e långlediga… va ska man annars me barn till???Fundersam Älsklingarna blir ju så lyckliga…Kyss

qiiwie
0

mmm,,fast jag är ju ledig varannan vecka,,,jippie,,hehe

då får jag göra vad jag vill,, :)) fast det gör jag annars också,,, mina barn är ju ganska så stora nu,, ibland vill de bli av med mig o vara själva,,hehe

de behöver frigöra sig :) från mig

###

neva masquerade

qiiwie
0

annat var det ju när de var mindre,,tre småbarn,, tar mycke tid 2,8 månader imellan dem allihopa

och så hade jag två stora schäfrar på den tiden,,hehe

###

neva masquerade

Englatassens
0

Idag e d 4 dagar å allt går som d ska… har inte behövt plocka bort en endaste en som gått över…. kikar ner i den sprattlande högen när jag ger Mazarinen mat å d e miiiinst 12 st tror jag, svårt å se för d bara kryllar… om ngra dagar börjar jag ta kort så jag kan börja klura på färger… men redan nu ser jag flera stycken nf el rostar (d ser ju likadana ut nu)

[dbbiie]
0

Åhh en massa englatassar :)

mocchino
0

Gud så spännande!! :D :D :D :D

// Nathalie

Linda-Lou
0

Bilder? *nyfiken*

Englatassens
0

Kommer om ngra dar… ser ca 10 st å nf, rostar… kanske sobel b.ö…. återkommer när jag ser d bättre!!Skrattande

Englatassens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nf…. umb??…. rostar…