Fluff-bollen Annie :o)
Oj så fin Åsa! Där har du gjort ett fynd :) Hon påminner lite om en mindre version av en iller på första bilden^^

Åååå va söt vill ha!!! Nu blir jag avensjuk på dig;/ *leer*
Ja hon är helt underbar och så kelen :o)
Nämen åååh vad sööt!

*sucka* det var en av dom jag kikade på igår… lite föör söta för min smak *låtsas som det regnar*

super söööt! (:
#8 hahaha nej henne kikade du inte på *S* för henne tog jag emot när Maggan kom på morgonen :O)) så hon, Annie, var i en pet-box bakom mig hela dagen :o)
Men de var så hiskeligt söta hela högen i den kullen så jag lovar att det inte var lätt att välja, men jag är lite svag för homozygot så det blev hon :o)

Ja Maggans burar stannade jag framför många gånger och beundrade! Ruskigt söta hela bunten! Man vart såååå sugen! Men det är ju hel fel färg för mig.. :/ Jag får nöja mig med min brunörade silvergrå jag har där hemma.. ;P
Men den där lilla pluttan höll jag på att rycka direkt ur händerna på Malin när hon stod där och pussade på 'na! 
// Nathalie
Tur att man kan lita på Malin *S* tror inte hon skulle släppt henne utan fajt :o))

ja ok, men söta var dom iaf. såg en kille jag ville ha, men som det ser ut nu så går det inte. det är såå jobbigt. men de hamstrar jag har e fina dom med=)
Håller fullständigt med: Hon är bedårande och jag hade lätt fallit för en sån tös!
Asa_N va söta hamstrar!
Hon är ju helt underbart söt! Förstår att du är nöjd med denna lilla sötplutt.. =)
Ja hon är supersocial och kelen. Hade henne uppe en sväng i morse, hon o Vimsan var de enda som var vakna. Vimsan håller på att göra i ordning boet nu, hon ska ju ha bebbar på torsdag :O)
Men Annie o jag gosade för fulla muggar i morse :o)
Åh, låter härligt! Gosa med hamstrar får man inte nog av…
Spännande med en kull! Håll oss uppdaterade.
Får väl se om Gerda brunstar imorrn då, andra brunstkollen.
Jadå, Vimsan ser ut som om hon svalt 2 tennisbollar, 30 g har hon ökat….
haha….ja Gerda gick upp nu 30gr, så hoppas kan man.
Nå nya bilder på gång på denna mkt fina tjej?? :)
Ska fixa det endera kvällen :o) vi har henne uppe varje kväll men gosar med henne så vi glömmer att fota *S* hon är bara supermysig
Vet hur det är. Att man aldrig lär sej att alltid ha kameran redo :P
Ser fram emot bilder när dom än kommer ;)
Världens sötaste huvud typ.. man blir ju helt kär i den lilla plutten!
Ja hon är en stor vinstlott hela hon, helt underbar både typ- och temperamentsmässigt :o) Vi pussar på henne så hon har väl snart ingen päls kvar stackarn 
Åh, me like!
Me love :o)
Alladins= fina djur….hihi…
Nå Annie är från Mapilamis :O) och det är också fin-fina djur :O)
Men av dessa kommer du ju få riktigt farligt söta bebbar…
Jajjemen :o)
Hon är så vacker! Älskar hennes huvud å färgen är ju för härlig! Jag vill ha en Sg (homo?) i framtiden som har hennes fina typ, hon ska heta Dimma :)
#34 Ja Annie är homozygot :o) Klart du ska ha dig en Sg :o)
Nu va de längesen vi såg nåt nytt på Annie du Åsa, eller hur? ;P hihi.
Hahaha ska se om jag får henne att fastna på bild senare :O)
Låter fint det :)
Så himla fin alltså! Älskar färgen <3

Hon och fia är läskigt lika=) Och vääääldigt söta bägge två…

Vilken sötnos! :)
#42 är Fia också homozygot? :o))

Det är väl alla som har två sg föräldrar? Lr har jag fått det om bakfoten?
De blir homozygota ja :o)