Astrid-bilder :)
Idag när jag hade städat åt Astrid så jag passade på att släppa henne i hallen en stund när hon ändå va vaken :) Då va jag ju självklart tvungen att fota henne lite också. Dock blev hon att se ut typ så här på varenda bild:

Men fick några som får duga iaf. De kommer nedan! :)
//Sara…
"Var är jag?"

"Vad är du för nån??"

Titt-ut :)

En ganska ok stå-still-bild, tyvärr lite suddig, men mest mitt fel tror jag :P

Den här blev bäst för dagen :)

Sötisen :)

"Äh, den här prylen va väl inge skoj…"

åh så söt :D ska börja ha min lille ute lite snart också :D
#8 Tack :) Va kul, det är roligt när de är så pass tama att man kan ta ut dom :)

Va söt och vilka fina bilder du tar. Tycker inte alls att dom e suddiga… :o)
#10 Tack. Inte suddiga? Har du verkligen kollat på Mina bilder? :D hihi. Men har bara en mob.kamera att fota med så då kan man inte vänta sej nån superkvalitet :P
putt..
Astrid er en liten yndling!
Närmn vad sööt!
Hon är urgullig! :D
Tack alla! :)
puttar.
Hon är ju bara så söt!
Och som jag sa då vi först kom i kontakt med varann: Hon ser faktiskt så fin ut att hon ser ut och komma från privat uppfödare…
#18 Har du sagt det? De minns inte jag, hihi ;D Ja, jag håller med. Hon är väldigt fin för att va från djuraffär. Vet inte om den djuraffären köper in från grossist eller uppfödare eller föder upp själva faktiskt.
Det är ett bra tag sedan nu, klart det inte är lätt att komma ihåg allt heller….
#20 Nej, de har du rätt i. Jag glömmer ju bort saker som hände imorse så nåt du sa för snart 1 år sen är de inte stor chans att jag minns ;D
Skulle precis skriva det som Maria redan skrivit. Hon ser ju ut som en hamster från vilken uppfödare som helst, inte ofta man ser så snygga hamstar som kommer ifrån zoo.. =)

Jättefin hamster, ser kul ut att springa runt där i hallen=) tyvärr har jag en hamster som hittar all dess möjliga omöjliga hål överallt så henne kan man inte ha lös utan att ha henne i bollen:( synd för en hamster borde ju får springa lös ibland. men hon försvinner på två sekunder.
#22 Ja, jag håller med. Hon har väldigt bra vikt, färg å fint huvud å allt så man kan faktiskt tro att hon är från uppfödare. Tack för komplimangen ;)
#23 Tack så mkt! Ja, brukar passa på ibland när katterna sover i nåt rum eller är ute, likaså om hunden är ute eller om jag kan stänga in honom nånstans. Vill ju inte att min sötis ska bli lunch såklart :S Ok, tråkigt att hon försvinner. Har dom väl hittat nåt mysigt hål eller så så hittar som dit igen illa kvickt har jag märkt. När jag har Astrid ute på gräsmattan så är hon helt plötsligt i myrboet å gräver ;D Mina tjejer gillar inte bollen nån av dom så det är springa i hallen, köket eller i soffan som gäller för dom, men det verkar räcka faktiskt :)
puttar upp min lill-gumma :)
Lite nytt på Astrid

Nyfiken

Bare så søt!
#28 Ja, jag vet att du gillar henne mkt A-H :) Tack ^^
Putsning pågår.

dom var ju jättesöta! ;)
Tackar :))