Dräktig Mimmi...
Här är bilderna på min 5 dagar gågna Mimmi….hon är mkt fertil och ser alltså redan nu ut att ha en stooooora mage.

…………

Nämen gud vad fin färg hon har! Vad är det för färg? Min förra marsvin hade en likande färg:)
Hon är mink…

Jösses, hon är minst sagt dräktig :P
Hon blev dräktig på ett försök förra ggn, hon brukar alltså inte krångla. Och ingen brunst igår….härligt med såna djur.

Ja, precis som med Ängshöjdens Katinka, inga problem alls. Dessutom en toppen bra hamster-mamma.
Samma här…hon var en mkt duktig förstagångs mamma…ingen nervös eller orolig mamma.
#3 Oj, det skulle inte jag kunna gissa. Såg så röd/brun ut:) Har en mink här hemma som jag tar hand om, och den är mycket ljusare.
Hon har mkt bra färg….Tackar så mkt!

Oj, vilken mage!
Syrran Dimma har inte fått ngn mage ännu med gått upp runt 10gram i vikt… utan särskillt mycket mat! Hon är 6dagar gången.
Ja, förlåt Nico, 6 dagar var det ju, dom parades ju samma kväll.
Kram!
Wow, de va värst va tösen växt på så kort tid :)
Tack Sara!
Ja, hon beter sig även som hon gjorde med senaste dräktigheten, stoooora spån vulkaner…
6 dagar gången.
4 dagar kvar till BF.

Tjocka bruttan! :) Jag gissar på 11 bebbar! ^^
Min kompis Izabell gissar på 9 bebbar, hihi.
Tackar Sara!
Kommer bild om en stund på Mimsans mage idag och jag kan tala om att hon ser ut att kunna spricka när som helst…
Vad roligt med bebbar! Vilka färger förväntas?
Färger: Koppar, Rost, Creme, Caramel, sobel b.ö. detta även med r.ö och ev rexade kan komma.

Spännande! Tycker det är så otroligt hur stor skillnad det är på djurarter. Jag föder upp chinchillor och de går dräktiga i 111 dagar. Liiiite skillnad mot en hamster.
Haha…ja, det är 7 ggr längre än en guldhamster.

Med den storleken så är hon nog tacksam att hon inte måste gå dräktig i 111 dagar.
Hihi, vilken bamsing till mamma! :)
#24 Undrar om man törs kika på henne idag, *skrattar*
#25 Ja, visst är hon! Trodde inte det skulle synas på henne förrän om någon dag till….
Gode gud :O
Det blir spännande att se hur många som kikar ut :D
ska städa mammaburen redan idag…o givetvis så kommer bild på den 14 dagar gågna Mimmi.
Igår
Idag

Kära nån, där blir det många ungar :)
Eller knubbiga….hehe….

Ojj hjälp va stor hon är!!:O När är det beräknat att hon ska få ungarna?
Lova att sända bilder på bebbarna:) Din hona ser så kramgo ut..synd att du inte får krama henne bara,för då går hon väl sönder:p
Jag har pussat o gosat med henne idag…
Hon ska ha den 2 Maj, om 2 dagar.
#35 Vad spännande!
Men vad roligt! Det lär blir några stycken!

Spännande :D Hon får nog många småttingar! Själv fick jag (eller min hamster) 8 små saker :)
#35 du skojar =) Ambrosia ska ev ha smått på fredag med
vi spikar in samma dagar helt enkelt
kram =)
Japp den 2 Maj är hon beräknad…ska fota magen dagen innan…idag alltså.
Här har ni en bild på en 15 dagar ggn Mimmi…breeed last.

Herrejisses… liten är hon då inte :)
Hon fyller mina två händer mer än väl…haha….
hehe jag gissar på 7 eler 8 :)
haha.. det tvivlar jag inte en sekund på.. :D
Nu har min tösabit värkar!!

Åhh guud så spännande :-)

YEY!! Gissar på 11st bebbar!!:D
Nu så är det igång!
Hon har börjat föda sina små….Jippie!

Hoppas att de blir många….
14 tror syrran på…hihihi.

Fy så fet :O
Hehe, ut med ungarna nu! :D
Jag håller på att det blir lika många som min Vim fick, hon var ungefär i den sizen. Så alltså 16 med andra ord!

Nu får ni ursäkta mig, men varför lämnar ni inte honan ifred när hon ska till att föda eller är i slutskeded av dräktigheten?

#54: Maria har inte varit i rummet utan bara kikat in som hastigast…så hon stör inte. Hon håller koll så att hon inte blir dålig. Då hon ju är mån om sin hona…
Ljus och kärlek till dig!

#55 uhuh 
#54 Jag anser din kommentar helt onödig….jag vet vad jag pysslar med.
#55 Ja, är mkt mån om min hona och är bara in o kikar som hastigast. Hon är inte på nåt vis störd av mig.

#56 haha lol^^

# 55 Det länder dig till heder 
Oooo så spännande! Hur har det gått Maria? :)
Vet inte, har inte varit in o kikat….ska vänta tills senare. Hon ska få lite gottigt sen när alla ploppat fram.

#54 opss missade ditt svar. Attans och fy på mig, menade inte att komma med en onödig kommentar. Faller på knä och ber damen om ursäkt. 
Du får uppdatera senare då! :)