Bilder på små knatisar =)

Har du en bättre bild på den ljusa?

har inte lyckats ta nån bättre på honom tyvärr, ska försöka med lite bättre ljussättning så jag slipper blixt för då reflekterar den bara…

Yay! Knatisar! Ååh jag älskar knatisar, dom e ju som sötast och roligast att titta på då. Supersöta!
Ja visst är det svårt att fota vita hamstrar, dom fastnar liksom inte;)
svarta är värre att fota.
söta små knatisar är de hela högen.
hur gammla är de nu?
Naw, himla urgulliga hela högen! :)

#5&6 ja jag vet inte vilka färger som är svårast, jag tycker den ljusa verkar vara svårast att få att fastna på bild, de nf är lättast, riktigt fotogeniqua är de :-)
#6 De är 11 dagar nu. När borde ögonen öppnas, är inte det nu typ?
#7 Japp, urgulliga var ordet =)
Jag tar med min kamera så fotar vi dom små…och så ska vi klura färger senare.
Kram!
Ja de öppnar ögonen vid 14 dagar ca. ÅHH så söta..särskilt sobeln.
Grattis till supersöt kull
kram
Sötnötar! :):)
Vad söta dom är!

Mer bilder på knatisar!! 

Vad söta dom är 

vad är det för mat du har geet dom

De äter i stort sett samma som sin mamma förutom att de på morgonen får grötvälling och uppblötta Vitakraft-kulor och på vällen Vitakraftkulor och ärtor. Idag har de öppnat ögonen som de skulle, 14 dagar gamla =)

mer bilder tack;) thihi

#15 ah jag såg inte att du syftade på maten i inlägg #1 =) det är blodpudding, alfalfagroddar och grötvällingen med Vitakraftkulor. De är speciellt förtjusta i groddar.

söta^^

#21 WOW vilken bra nf! korthår el?

Underbaaara knatisar!! 

#23 Nopp dom är LH 
Gud så söta! Vilken mörk Nf umb, jättefin! <3

#26 tack, ja de är mörka de två, hanen är tingad men honan finns kvar. Hon är f ö mycket större än de andra och äter konstant tycker jag =)
#23, ja jag älskar deras teckning, är så sugen på att behålla en av de nf o-umbade. Det finns ju fyra likadana, två av varje kön, får det lov att vara en? ;-D
#27 Tusan att jag inte har plats då :P

Hehe, dom var underbart söta, attans att det var långhår. Det är ju det jag håller på med. Dumma dig
Nä jag får nog nöja mig med att titta på dom om och om igen. Jag kommer nog ångra mig sen när jag inte köpt en, men man får hoppas på fler fina när det är dags att utöka aveln till hösten

Ja dom är jätte söta…..

Har du inte fler bilder på dom små…..

Jag har nya bilder men kan tyvärr inte hitta minneskortläsaren nu, nya foton kommer här när den dyker upp =)