Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 741 ggr
Vivsan
0

Lilly

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Håller på att rensa datorn ifrån gamla foton. Fann då detta foto på en söt hamster dam jag hade en gång i tiden. Hon var en creme dom. spot och kom ifrån Jekis Hamstery i USA.

Anna-Lena, Madde och jag importerade ett gäng campells och några guldar ifrån USA för många år sedan.

membeel
0

Åhhhh, gud vilken söt fluffis!!! :)

Nicolina
0

Gud så söt!

Så spännande att importera från Usa!
Kan du inte berätta lite mer om hamstrarna där? Om du vet ngt vill säga…

Helena1978
0

vilken sötnos :-)

[Popcorni]
0

Vilken sötis och hon hade mycket fina färger. ^^

Noomie
0

jääte söt …fina färger…hm skulle vara intressant med repotage i från usa :)

Sara87
0

Sicken fin tös :))

[Mariaxx]
0

Bedårande!

Vivsan
0

Nico…tyvärr är hamstrarna i USA inte dom mest vältypade. Vi ville trots allt prova att ta ett par, när vi ändå skulle importera så många campells.

Minns än idag vilken varm sommar dag som hamstrarna kom till Arlanda. Tull veterinären och Jordbruksverket hade missat en del i sin kommunikation, så vi fick vänta i många och långa timmar innan vi fick hamstrarna.

Vi var så oroliga för hur många som kanske inte klarat av den långa resan, men mirakulöst nog hade alla klarat sig!

Resan var lång för dom. Först från Los Angeles till New York, där byte av plan skedde. Sedan vidare till Sverige.

Det första vi gjorde när vi kom fram till mitt hem, var att öppna petboxarna ute på gräsmattan så att dom fick frisk luft.

Så underbara minnen.

[PixelMollan]
0

Låter hur mysigt o spännande som hellst!

Nicolina
0

#8 Intressant att hamstrarna inte är så vältypade i Usa, men tanke på att de är bäst på allt annat, haha.. dålig humor^^

Men å vilka minnen, och så härligt att alla klarade den resan.. vet själv hur det är, för oss tog den 23h dörr till dörr när vi reste till Tampa Bay förra påsken - det är en otrolig resa även för en människa!