Färgfråga
Vad för färg är din favorit på en guldhamster/dvärghamster?
Vilka/vilken färg/er har du hemma?
Jag älskar Rost!
Jag har Choklad, Rost, Offwhite, Mink, Nf umb och sobel.

Cinnamon, Mörkgrå, (Silvergrå), rödögd Silvergrå, Mink är typ favoriterna om man får se till bilderna på hamsterföreningens hemsida.
På dvärgarna skulle jag säga Argente, Opal och Blue fawn.
Här hemma har jag Svart och Choklad skp/vit - guldar :P Har haft två bandade nf och s.ö cream innan.
#1 Vad söt! Det var en härlig färg på den också.
#4 Tackar, enligt uppfödaren så har hon mkt bra färg…
Sö vit, Offwhite, Silvergrå (homozygot) är nog mina favoritfärger.
Jag älskar mina sköldpaddor ;)
gärna svarta, choklad eller dove…rena favoriter hos mig =)
Rost är med en snygg färg =)

min favoritfärg på dvärghamster är nog mandarin pearl eller mandarin. På guldhamster gillar jag färgen mink.
Här hemma finns det två mandarin pearl, en sapphire pearl (dvärghamstrar) och en mink (guldhamster)

#5 Okej, den hade väldigt kraftige och fina ögonringar:)^^ En sån skulle man ha.<3
Gillar Silversobel, choklad och milk men många flera också. Men har ingen av dessa som är mina men tar hand om en LH mink, och det var då som jag såg att dom var såå söta.

Jag älksar färgen nf umb lh:)

nf är absoluta favoriten hos guldhamster, finns många fler färger jagtycker om
på vintervit dvärghamster tycker jag agouti färgen är finast, spec när den går i vinterpäls och tillbaka, då ser den ut som en söt liten tvättbjörn;)
färger jag har hemma på guldhamster är nf, nf rex,caramel bandad, choklad bandad, silvermink satin, creme, offwhite och ett gäng bebisar i färgerna choklad skp, svart, silvergrå, silvergrå brunörad, creme, caramel/ev gul, offwhite
mina dvärghamstrar är agouti, sapphire och agouti pearl
nf umb ,,,mmm säger jag bara :)
###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**
**_www.123minsida.se/scuzzies_**

#13 jättesöt bild
På Vintervit dvärg är favoriten agouti tror jag :)
På Guld finns det ju några som man gillar mer än andra, så nån solklar favorit har jag inte :P
Sobel, Nf umb, Sg homozygot, Svart ds, sö Vit, Mink m.fl är ju några av favoriterna :)
Min favoritfärg är helt klart rö.rost/cinnamon o det är den färgen mina hamstrar har här hemma..
En annan färg som också är riktigt snygg är silversobel roan.

Vet inte varför men idag fick jag en ny favvo "färg" på hamstrar, nämligen albino. Förr va min favvo färg dove.
Min hamster jag har hemma är creme.