bilder på champagne ungar
Hej
2 av mina bäbbar är så ljusa att de ser vita ut…men vit kommer inte i denna kullen..alltså kan de vara champagne tror jag…kan ha helt fel.
skulle därför uppskatta om det finns nån som har sådana bilder på den färgen hos bäbisar ..så att jag kan jämföra lite ^^
har noll koll på den färgen.
Snälla…kram Noomie
Är de så ljusa så de nästan är vita så tvivlar jag på att det är champagne. Vet att några på "listan" har fått champagne så jag skulle ställa frågan där.

Annars kan det ju vara Caramel, de är ju ljusa som bebbar…
oki :)
trodde att chapagne var ljusa ..hade visst fått det om bakfoten då hihihi
jag blir helt kollrig på de ljusa bäbbarna men jag får ge mig till tåls helt enkelt…kram å tack Åsa
silverchampagne är ljusa….
#2 det är ju sant…men vill verkligen inte det då mamman är skp rost….:(
svårt att se det gula i dem i så fall jue …förhoppningsvis är det honey i stället kanske :)
De är väl med ljusa?

Champagne är säkerligen ljusa som bebisar! = )
Skulle tro att det tar ett tag innan de färgar i!
Men fråga Nathalie, hon hade ju Champagne i sin kull!!
#6 de ska jag ^^

Nu äntligen har jag kommit hem till min egna dator.. ;) Vet inte riktigt hur gamla du vill att ungarna ska vara på bilderna.. Jag tar ju bilder nästan varje dag på mina.. Eller jag försöker iaf, just för att se hur dom utvecklas.. Och för att komma ihåg det! Minnet är ju inte det bästa i alla lägen.. *haha*
Vid 4 dagar såg kullen ut så här.. Då var ungarna fortfarande rosa sas medans rost ungarna visade lite tecken..
Kan ju lägga till att det vart 2 champagne satin, 2 choklad satin, 1 rö rost och 4st rost varav 1 satin. Så ni vet vad dom andra på bilden vart för färger så ni vet vad som jämnförs med på bilden.. ;)
// Nathalie

men noomies hamstrar e ännu ljusare..

Ja om dom är närmare vita tror jag inte dom är champagne.. Mina var mer orange/beiga som små.. :)
// Nathalie
åh så söta hamstrar mocchino =)
ÅHHH äkligt söta men det är som Micki säger.. mina ser vita ut LOL eller creme skulle jag ha sagt men det kan inte komma creme i en bb kull..å carmel ser det inte ut att vara ( dom är helt enkelt för ljusa för det )
jag är förbryllad, dom är 9 dagar nu så det kommer väl synas bättre när jag kommit hem från stkhlm.
det troliga är carmel i kullen å att färgen mörkar sen..alltså inget till avel i sånt fall .
kram
Jo det kan ju va r.ö caramel som jag skrev förut…om båda bar på creme, pappan gör ju den, mamman hade väl zoohamster bakåm och då vet man ju inte.
har du nån bild ?
kram
mammans pappa är zoo ja…annars är hon från hälsingeskogen så jag har ju halva infon i alla fall :)
saken är att jag har sveriges kassaste mobil kamra lovar ^^
ska försöka övertala sara att komma förbi igen…hon har bra kamra =)

#20 Du får muta henne med nått gott! ;)
// Nathalie

mm min är ännu ljusare :)
jättetack för all hjälp. Det är nog troligtvis en caramel tråkigt nog.
efter utställningen kommer jag försöka fixa bilder på dom.
:)

bö. Offwhite då…? Men då måste ju nån av föräldrarna vara silver förståss.