Silver,guld vad kommer sen????
JAg och min kompis pratde idag om hamstrar (hennes mamma äger uppfödningen Stjärnvindens) och så började vi prata om priser… Att man kunde vinna priser och få fina placerigar tex att hamstern blir Silver,Guld och så undrar jag 1.vad kommer sen och vad e det bästa? 2. Vad krävs för att bli bäst?

okeej :)
vad som krävs för att bli bäst är mkt.
först å främst ett djur som är typenligt, helt enkelt perfekt.
säkert kan stjärnvindes också svaret på hur man blir bäst.
frågan är nog om det går att bli bäst. vinna nångång kan nog alla.
om du köper ett djur och blir etta är du då bäst el är det den som fött upp djuret som är bäst?
vinstrikaste betyder inte alltid att den är bäst.

Okeeej??? Ja tror ja fattar

Den här tråden e igentligen himla egendomlig och jag undrar oxå om man kan bli bäst men det är nog snud på omöjligt…
Det handlar ju om vilket djur som är bäst för dagen, det gäller alltå att ha en riktigt bra och fin hamster när utställningarna är :o)

Vilket betyder för att spinna vidare på det Åsa sa här ovan, att även fast vinnarhamstern med sina 87p och CERT inte behöver få desamma på nästa uttällning… utan då kanske det "bara" blir ett CK. Så mycket beror också på hamstern dagskondition!
och jag spinner ytterligare vidare….
Det kan även vara så att man vid förra utställningen fick 83 poäng och ck på en hamster men denna gången så får man 87 p och CERT och kanske t.o.m vinner…..
Med det vill jag ha sagt att bara för att det inte gått så bra på en utställning, så betyder inte det att det går lika "dåligt" nästa gång.

#8 aha men den bästa hamstern i hela världen finns då alltså inte…
#9 alla tycker nog att deras hamster är den bästa i hela världen :o))

#10 ja så är det jag älskar ju min hamstrar precis som alla andra älskar sina så…