Hamster iFokus

Hamster

Etikettutställning
Läst 1156 ggr
[dbbiie]
0

Petbox

Hej!

Någon som kan tipsa om en affär som säljer billiga Petboxar?

Nicolina
0

Det är nog bara att kika runt på olika djuraffärer och köpa där det är billigast!

Jag skulle behöva köpa nya jag också… suck! Ska ju ha med mig typ 8 hamstrar till SM!

[Popcorni]
0

#1 Vad brukar priset lilla på ett ungefära? Så att man vet vart man ska leta. Och vilken mått storlek ska man ha på dom?

Asa-N
0

Jag har köpt mina på Djurmagazinet för 69:-/st och storleken på petboxarna till guld ska ligga på ca 20 x 12 x 17 cm, de kallas även för "2:or"

[Popcorni]
0

#3 Okej, kan man ha sådanna till dvärg också? Eller måste dom ha en mindre? (I utställnings sammanhang)

Noomie
0

det är samma storlek som gäller…

[Popcorni]
0

#5 Okej!

[Mariaxx]
0

Vet att billigaste här i närheten är i Sala, där kostar en petbox 49:- för nr 2. Nr 3 till gerbiler kostar 69:-.

Och billigast mitt i stan här kostar nr 2 55:-.

[dbbiie]
0

Tack allihopa..:) Ska köpa ifrån Eva C som har några nya hemma. :)

Achatina
0

Billigast är om man köper petboxar på djurmässor. De petboxar jag har till mina snäckor kostar som lägst 140kr i djuraffär. Men på mässor kostar dem 90-100kr/st :P

[dbbiie]
0

90-100:-/st :O det är jätte mycket. Brukar i vanliga fall köpa för 70:- men nu ska jag köpa för 50:- :)

MonaF
0

jag har inte petbox men det var söta hamstrar

Achatina
0

De som jag köper är det iaf billigt :D Men det är nog lite andra petboxar än vad som används för smådjur x)

Hittade samma petbox på en internet shop och där kostade den nästan 200kr xD

mocchino
0

Jag kommer att ha med mig ett litet gäng helt nya petboxar till utställningen som jag kommer att sälja för 50kr/st.. :)

// Nathalie

mocchino
0

Ojj missa att du skulle köpa från Eva.. :) Men men om du vill ha fler så vet du att det kommer att finnas iaf.. *thihi* ;P

// Nathalie

[dbbiie]
0

Det är alltid bra att veta! :) tack!

PaaatyPalm
0

kan ju lätt rek expo syd, expo mallan mm. där kan man få petboxar riktigt billigt! tuvärr är det ju en reptil mässa så det fins ju en massa reptiler där. Men det är kul :)

kolla på www.repti.net :)

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com