Vad gulliga dom var eller är :D 

aw, vilka söta små pluttar!! (:
jättefina…=)
Söta dom är! :)

Urgulliga! =)
supersöta Eva :)
Sötisar!
törs ni inte gissa vilken som blir kvar av de tre på bild 6?
Svart gissar jag på….
bara för att gissar jag på den svart/vita (bandade?) :)
vilka söta lakris godisar :)
lakrits och choklad är en riktigt god blandning, men det är fullt hos mig just nu :/
debbie har rätt den svarta bandade stannar.
behåller en kolbit från andra kullen istället.
måste ju ha lite variation å inte bara svart, börjar se väldigt svart ut i flera burar nu
men svart är min huvudfärg/mitt projekt just nu att få fram mörka å med så lite vitt det nu går.
lite annat blir det också, sparar den vita svartögda, min första, har annars fått rödögda rosaörade sgpp. äntligen en med svarta ögon.
i en kull på 6 vill jag behålla 4st. kan inte det så där blir det beslutsångest.
jobbigaste biten med uppfödning är när man vill behålla för många
Näman vad sööt dom är!
Herlige små søtnoser!
Supersöta! Tillhör alla dom där samma kull? :)
Jag tog mej friheten att lägga in bilderna direkt i inläggen, hoppas det va ok med dej Ham_Madam (?)
de är från 4 kullar.
hade oturen att få fyra honor som behövde paras samtidigt.
att ha fyra samtidigt är inget jag rekomenderar.
en kull flyttar i helgen vilket känns skönt.
tack för att du la in bilderna direkt.
försökte men det funkade inte,jag är som sagt inte så haj på data å lär nog inte bli heller verkar det
#21 Ok. Jo, även om jag aldrig haft nån kull själv så kan jag tänka mej att det är rätt mkt att tänka på å att göra med 4 kullar samtidigt :S Skönt att du "blir av med" en kull snart iaf, lite avlastning liksom :)
Okej. Om du inte redan kollat här Bild direkt i inlägget - min… så gör det, där kan du öva hur mkt du vill också! :)