Hamster iFokus

Hamster

Etikett: bildtråd
Läst 817 ggr
Asa-N
0

Tindra's Harriet eller Hedda som hon kallas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

fick jag med hem i söndags från utställningen. Hon börjar tina upp här och jag passade nyss på att fota damen i badet Räcka ut tungan

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=1cac0863-80cb-4cda-860b-67206b91000f&Filename=Hedda 080312.JPG)

[dbbiie]
0

Vad söt liten sak :) Fortf tempraments full? :)

samster
0

va gullig!

Asa-N
0

Hon har lite attityd ännu men är ändå gosig på sitt sätt :o)

[dbbiie]
0

Okej :) Det går säkert över. Delight har väl attityd hon med, hon vet att hon är drottningen i huset så hon beter sig lite som det :) hihi

Asa-N
0

Hahaha ja jag har ju uppfostrat henne :o)) nej jag bara skojja, hon boar nog in sig bra :o) Daim är lite mopsig han också :o)

[dbbiie]
0

Haha! :) Ja, en gång när jag stack ner handen o tog på henne började hon skrika.. det var läskigt men samtidigt lite kul, för hon såg lite galen ut :)

Asa-N
0

Ja men det är ganska typiskt för dem vid 4-5 veckor :o) det gör de här hemma också. Låter ganska skoj.

[dbbiie]
0

Okej :) Ja då har hon väl lärt sig från syskonen :) hihi. Ja hon både lät o såg galen ut :) men men är man drottning så är man :)

Sara87
0

Hon ser jättefin ut Åsa! :)

Asa-N
0

Ja jag ska ställa henne nu på SM tänkte jag :o)

[Mariaxx]
0

Sååååå söt liten donna!

Ham-Madam
0

men åsa då har du inget hyffs? det vet du väl att när damer badar så får man inte leka papparassis.Skrattande

söt är hon lilla hedda

_hamsterbu_
0

Va söt

beccan92
0

vilken gulleplutt hon är :O)

Asa-N
0

#12 Oooppps det glömde jag helt av *hahaha* men hon verkade inte ta illa upp Räcka ut tungan

Ja visst är hon söt, så otroligt :o)