Eran drömhamster
Hur ser eran drömhamster ut? :)
Jag drömmer om en långhårig choklad..
- En champange flicka
en Silver tjej

En riktigt kanonsnygg rö. Rost bandad Lh satin hona/hane! Bandet ska naturligtvis vara perfekt in i minsta hårstrå och skallen likaså. Drömmer mig bort….
Hmmm… en riktigt bra nf, mörk nf….. eller en riktigt kolsvart liten rackare….. utan brunt i.
Oj, gud så svårt! Får nog återkomma med det :D
En riktigt, riktigt, riktigt kolsvart långhårig hane. Som den här musen: http://mus.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=c6e8c415-209b-41dd-80c3-df035bc6c12b
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
letal pearl önskar jag mej, en kh.
såg en sån i usa sisst jag var där å den var så fin.
förut önskade jag mej en riktigt kolsvart kh nu har jag lilla chamsiin så nu behöver jag inte önska mej en så mörkt svart längre.
Rost rex med superfin typ…
En svart dom. spot lh, rex :) helst hane :)
Värd på Choklad iFokus

min drömguldhamster är nog en kh rex i någon ljusfärg helst hane.
min drömdvärghamster har jag redan, min lilla Simba, en mandarin pearl, vintervit.
Mörk nf-hona med satin hårlag!
en mandarin pearl som beccan92 har… jag har drömt om en sån sen jag fick min första hamster, o när jag fick reda på att det fanns sådana.
Har funderat massor, men de är sååå svårt, men en som jag gärna vill ha i framtiden är en: Sobel Lh hane. En riktigt mörk sobel med stora tydliga ögonringar :)
Har redan min drömhamster =)
Är så nöjd så.
Men det vore inte helt fel med en hamster som inte kan åldras…

Jag drömmer om en guldhamster med motsvarigheten till marsvinets cinnamonargente i färg alltså x)
En eller två dvärghamstrar, har inga stora krav, jag vill bara ha den/dem till att gosa med.. Finns inget annat i världen som jag vill ha mer än det just nu…. :)
Ändrat mej nu eller jag vill fortfarande ha en bra sobel, men nu är jag såå kär i Marias vackra Dion som är Normalfärgad Umborous, så vacker! Jag vill ha en som ser ut som honom i framtiden :)
MM Ja drömmer om rktigt snygga sköldpaddor just nu…svart och dove och choklad..mmmmm
Andra färger som jag nu med har fastnat för är mink å sobel….
kram

Nf umb långhår, ska skaffa en på fredag. Längtar as mycket:D

en långhår normalfärgad satin

Dröm hamstern just nu skulle vara en bö sobel satin/rex/långhår! Fast även korthår skulle vara lite läckert att se.. :)
// Nathalie
putt