Bebisarna har kommit!!
Inatt fick Gullan bebisar. Jag fick en snabb titt nu på morgonen och där är ca 10 st :o)
Uppdaterar ikväll.
Vad roligt GATTIS!
Kul :)
GRATTIS! spännande uppföljning….
Ja jag tog ett snabbfoto i morse för att få ett hum om hur många det var bara och det var ingen skärpa på det. Ska ta ett nytt bättre ikväll. Men Gullan var jättelugn i morse och ville bli lite omklappad :o) men det fick hon nöja sig med att bli nere i buren :O)
Grattis!! :)
Tack :o)
grattis.

grattis!!!

grattis!
Så nu är jag hemma och har gett Gullan mat. Hon är en kalasmamma, kom fram o ville kela lite så det gjorde vi, hon i buren och jag utanför :O) sedan gick hon o käkade, tittade till på mig när jag fotade och när jag var klar så gick hon lugnt tillbaka till bebbarna och lade sig :o)
8 st små knytten är det i alla fall så jag tror ingen har fallit ifrån idag :o) gjorde ju bara en uppskattning i mörkret i morse :o)
Alla verkar vara sö och några har börjat mörkna på så de är nog nf :o) resten är nog creme sö.

Nyss "pratade" bebisarna som bara den :o) Låter så gulligt.
Vilka sötkorvar :) Tycker dom är så söta när de är såhär små.. ser ut som små grisar:)
Hahaha ja jag brukar säga att de ser ut som små marsipangrisar :o))
#11 - Å, så søtt!
naauw vilka cutekorvar <3<3<3
"söta" :D hehe. Hoppas de överlever!
Jaaa jag vågade inte räkna i morse *S* utan bespar mig det till ikväll *S*
Gud så kul! Grattis!! :D

Redan nu ser dom ut att bli fina, eller kanske inte, vet inte *hihi*.

ååååå så söta! 

Grattis! 
Tackar :O)
Nu har dottern kollat i boet eftersom jag inte kommer hem förrän sent ikväll och det är 4 nf och 4 creme, alla sö och alla lever och mår bra :o)
Nice, Nice, Nice! Normalfärgat och creme, bara fina färger! Ikväll/inatt blir det Nf bebbar här med. Men btw så önskar jag lycka till dig, Mamma Gullan och bebbarna.
Kram Ebba
Värd på Choklad iFokus

Grattis Grattis!!! :D

Fiina!! :D
Ska ta nya bilder ikväll här :o)
Wow! Va mörka nf:arna har blivit :)
#30 ja de är sannolikt 1 eller 2 mörka nf och så är det även möjligt att de är satin, då blir de så mörka :o)
#31 Ok, de förklarar ju saken :)
Vad höftig bild! Snacka om att hamsterbebisar är små=0)
Kände nästan på mig att en skulle bli svart, dem är ju så himla mörka! Riktigt söta är dem och bra fördelat mellan könen tycker jag. :)
Ja jag hade fullständigt förträngt att det fanns svart bakåt, i tredje led eller något *S* men en svart kille är det överst i högen, de andra tre "mörkingarna" är definitivt nf :o) men det bådar gott att de är så mörka.
Ser ni hur creme-killen lipar åt mig?? 
#37 han tyckte nog att han hör hemma hos sykonen och inte framför kameran, inte en framtida modell där inte. xD Nf-tjejerna ser riktigt mörka och vackra ut! behålla någon? Är Ådi pappan?
#38 ja jag ska behålla en nf-tjeja. Ja det är Ådi som är pappa och han är ju mörk nf :o)
#39 Ådi är ju så himla fin, en dag, då ska jag minsann ha en nf satin långhårs kille! såååå underbart! Jag var nära att köpa en häromdan, var på djuraffären för att köpa mat, då fanns det en liten Ådi-kopia där, men nej, vill inte ha från djuraffär och har fullt hus hemma. Gick tillbaka dagen efter för att se om han var kvar, nej, då var han redan såld. Förstod det, han var ju så vacker! Fick bara stanna på djuraffären i 2 dagar.
#40 ja Ådi är min särskilda lilla älskling :o) och jag kommer sannolikt att ta en kull till med honom som pappa :o)
Förstår att den inte vart kvar länge på djuraffären :o))
#41 du har väl en hona från ådi? Eller är jag helt ute och cyklar nu?
#42 ja jag har en hona från Ådi, en satin-tjeja Vimsan :o)

Va gulligt! GRATTIS!
nyare bilder?:)
#47 så söta dem blivit!
Nääe så söta! :)
Vilken kull är det här Åsa? 
Jag har bara en kull just nu med guldar…. så det är den du ska ha en ur, men om det är denna som blir din vet jag inte än, jag bestämmer nästa helg vilken som blir kvar här.
Jaha okej, det var de jag ville veta :).
Okej men det löser sig då, när jag kommer hem till dig på kvällen :)
Gud vad fina dem är Åsa :)
Åå den svarta var lugnt finast..
Jag tycker alla är fina jag :o)
Om den där svarta behåller den vackra färgen kidnappar jag honom bums! Men eftersom det är cremar i kullen och det är "sällsynt" med riktigt svarta så får jag skylla på att det är fullt här hemma. :o)
#61 dessutom är han redan tingad och flyttar till Bromma :o))
Så himla söta! Vilken stor skillnad på creme-bebbara, med å utan satin, wow :D
#63 ja på creme syns skillnaden mellan satin och ej satin mycket tydligt :o)
#64 Ja, verkligen! Syntes extra tydligt när dom va bredvid varann sådär.
Satinet gör otroligt mycket på alla färger, färgen blir djup.

Nej men vilka sötnosar :D