Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 964 ggr
tiinaah
0

Färger?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan nån hjälpa mig att säga vilken färg Våfflan har, är hon av någon speciell färgteckning eller så? Kan vara kul att veta, och jag är inte så bra  på sånt (än iallafall!) Glad

tiinaah
0

En till bild :)

_BeBe_
0

Har hon mörka ringar alldeles runt ögonen?

Normalfärgad tycker jag hon ser ut att vara iaf, kanske mörk om hon har mörka ringar runt ögonen.

Asa-N
0

Våfflan är en normalfärgad hona, ser lite längre päls bak så sannolikt lh. :o)

[Mariaxx]
0

Normalfärgad långhår

Sara87
0

Kan hon inte va Nf vitmagad? Tänker på att hon är väldigt skarpt vit å så går även det vita upp i ansiktet. Tänker jag helt galet nu?

Asa-N
0

#5 det är en vanlig, om du tittar på min Utter i hans tråd så ser han ungefär likadan ut och han är "bara vanlig" nf :o)

tiinaah
0

Tack så mycket för svaren :) Japp hon har några långa hårstrån vid baken :P

#5 Hon är nästan kritvit på magen och mot huvudet, har en mörk fläck bara, skickar en bild på hennes mage när hon klättrar på gallret :P

Asa-N
0

Jadå det är en "vanlig" normalfärgad lh hona :o)

Asa-N
0

Det är en mycket bra tecknad nf också :o)

tiinaah
0

#9 Tack så mycket :D Jag valde just den här lilla hamstern för hon var lite svartfläckig och vit på magen, de andra var bara orangea.. Tyckte hon såg lite roligare ut, även fast dom andra också var fina :)

Sara87
0

#6 Ok :)

Nicolina
0

På andra bilder har jag sett att hon har som ett litet streck upp i ansiktet, vid nosen… en vit bläs!? Kan set stämma?

Om det är så är hon även Dominat Spot som är en teckning på guldhamstrar, fast de ska vara vitfläckiga över hela kroppen också egentligen^^