ett litet tips!
Har för mig att det fanns en liknande tråd här för ett tag sedan men hittar den inte.
Jag har alltid köpt Toa Lätt på djuraffären vilken är ap dyrt.
Nu när vi var och köpte nya miniraler och betfor till hästen på granngården hittade jag en stor säck (55 liter) papperpellets för 150 kronor på granngården!
så det är mitt lilla tips för er som inte vill bli helt ruinerade. Vilka andra ställen är det billigt på?
Jag köper också 55-literssäckarna. Betalar 139:- i Tallkrogen.
nä men! ja då leder du =)

Jag köper 55L säcken på Coop Forum i Uppsala för 105kr.
Wiieee nu leder jag.. :P *haha*
// Nathalie

Ja just det.. På Fäboden (djuraffär utanför Uppsala) tar dom 128kr för likadan säck.. :)
// Nathalie
Det skulle bli väl dyrt för mig att åka till Uppsala för å köpa det *S*
åh nej! jag ligger ju långt efter, här kom jag och trodde jag var duktig, men ni är ju lååångt före haha.

Inte om du åker och köper upp en hel pall.. *haha* :P Jag kan hjälpa dig bära en säck.. *hahaha*
// Nathalie
haha
119:- på Hälla djurmagazinet då 55L.
#7 du är snäll du *ASG* nä jag kör med Tallkrogen, 138:- och då kör de hem det också :o) så jag behöver inte ens bära. Köper Hamster Crispy i 20 kilossäck där också och även det kör de hem :o) brukar samla ihop o köpa allt på en gång :o)

#10 Vilket lyx med hemkörning.. Här snyltar jag skjuts av mamma men får bära själv.. :/
// Nathalie
Vi säljer (Toa-lätt) i vår butik för 85 kr. Jag tror det är 55 l

#12 Du ska alltid vara värst..
*haha*

// Nathalie
#13 xD Nee men jag tror vi har de så :D Fast jag har spån till mina o de e inte många som köper toalätt så jag kan ha fel xD

Tror jag betalr 105:- här i Stockholm också, Bromma Zoo och Vinsta Zoo!

Är papperspellets liknande toa-lätt?