Hamster iFokus

Hamster

Etiketterguldhamsterinredningburartillbehördvärghamsterallmänt
Läst 140 ggr
Jillyana
0

Hamsterräddare/omplacerare

Hej,
Jag undrar om ni är/känner till någon som räddar eller omplacerar hamstrar. Jag har en massa saker efter Norris som kan skänkas till en sådan person/organisation utan kosstnad mot att de hämtar allt hoss mig. Därför vore det en stor fördel om de fanns i närheten av Linköping för att minska transportsträckan. Maten som finns är inriktad för guldhamstrar men har även en del torkade växter/örter.

VIKTIGT: Jag har i skrivandets stund inte städat/saniterat något än då jag inte har haft orken för detta. Beroende på när saker hämtas kanske detta inte hunnit fullgöras och kan behöva avslutas av hämtaren (eller köparen om ingen hamsterräddare/omplacerare finnes)

Kort och ej komplett lista över vad jag har:
Mat (Bunny hamsterdröm expert oöppnat 2pkt, öppnat ca.1pkt)
Örter (olika)
Botten material (1oäppnad säck och 1/2säck öppnad)
Bottenmaterial, bark
transportburar (2)
leksaker/broar
Bon/gömställen ca.4 (en har flera rum i sig)
sand
lekhage
Bur (Ikea detolf+galler som lock)
2hjul (olika sorter)
1korktunnel
broar

Cireea
0

Jag har inga tips men hoppas du hittar någon som får användning av sakerna 🙏

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Jillyana
0

#1: tackar ändå. Jo, jag skulle föredra om det kom till någon som använder det för gott men om jag inte hittar någon så kommer jag sälja allt.

Krullibull
0

Kolla med Djurskyddet eller annan organisation som tar emot djur! Jag skänkte nyligen massor av saker efter min katt :)

De fokuserar oftast på katter och hundar, men tar även emot gnagare och andra djur så det skulle säkert vara väldigt hjälpsamt om de nu fick in någon liten gnagare.

Jillyana
0

#3: tack för tippset

LottaV
0

Du har ju Smådjurs chansen också

Ett gott skratt förlänger livet

Jillyana
0

#5: tack för tipset