Trassel & Fighter!

Så fina dom är!

Såå fina!! <3
// Nathalie
Herlige små dyr!
Åh, härligt vackra djur det där…

Tack alla!! = )
De är båda stora favoriter här hemma, om man nu får ha några vill säga…
Mkt fina bilder å hamstrar :)

Färgerna är ju bara för underbara!

Tack än en gång!
Jamenvisst Chacky är färgerna det vackraste som finns… ; )

Jättevackra!
Nae..Så söta!

Tackar tackar = )
vilka tjockisar ! jättevackra båda två !
#1………… Åhhhhhhhhhhhh Nico FY PÅ DIG!!!
Ja d e du å ja som e mest inriktade på dessa underbara färger… Vet du att snart får jag hem din Ylle-Trassels systerdotter… sammalika som Trasselgumman!!! Så äntligen får jag in satinet i min uppfödning igen… 
Mapilamis Flower (Blomman ska vi kalla henne) heter hon!!

Hahah! Min Fighter är bäst, och det underbara är att det inte är vinkeln som gör honom så snygg - utan verkligheten!
Å vad kul Marie! Jag läste ju ditt namn när jag uppdaterade Maggans hemsida - ett litet leende smög fram på ina läppar då, superskoj! = )
Och med satin på denna supervackra färg gör den om möjlig ännu vackrare, det finns bara inte ngt finare!!! Så jag hoppas ju på en liten satin hona/hane att spara efter Trassel sen = )
Han har väldigt fin färg också :) Rö rost hanen som jag lånade saknade nästan hätta och kindmarkeringar..

#16 Tack = )
Jo det brukar tappa både glöden i färgen och hätta/kindteckningar med tiden.. och din söta lånepojke var väl lite äldre? Eller så hade han helt enkelt inte den bästa fägen från början heller…
Om dom inte är i sina burar har jag snott dom! Hihi! ;P

#18 Haha, vilken tur då att de båda är i sina burar.. iaf sist jag kolla på för en kvar tsen ; )
Hihi!!

Underbara! :-D <3

Tack Amanda = )
.jpg)