kan jag köpa detta?
Jag hadde tänkt klicka hem lite grejer till min guldis men vill ha ert godkänande först haha. Är matrialet som lekstugan är gjord av ok att ha? har hört att det inte ska va bra med det träet om jag inte blandar ihop det. Fågelsand går det att ha till en hamster? just nu har jag chinchillasan men det dammar så mycket och är inte bra för hamstern av den andledningen.Bunny hamsterdröm är det en nyttig och bra kost till en guldis. Hamstrar ska ju inte ha ren bomull men går det bra med bomullströ?
Bilder raderade av upphovsrättsskäl.
Sajtvärld på "ödehus ifokus".
- Redigerat 2022-10-04 21:41 av Cireea
Fågelsand ska man inte ha då det ofta är skal i den (snäckor, musslor osv, dvs snäckkross) vilket kan göra att hamstern KAN göra sig illa
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
#2: ok
#
Ska försöka hitta en annan Sand då
Ströt är det ok??
Lekstugan? Är det nån som vet
Samtliga bilder raderade då det går emot sajtens regler och lagen att använda bilder som inte är ens egna. Detta gäller också screenshots på bilder som inte är ens egna.
Vill du ha hjälp kan du länka till produkterna.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Ingen bomull av något slag. Nu vet jag ju dock inte direkt vad bomullsströ är för något.
Det farliga med bomull är att hamstern kan fastna vilket kan leda till att de tar livshotande åtgärder.
De kan även kvävas på de ifall de får det i sig.
Man brukar ofta använda bomull för att hamstrarna ska ha att bädda i/ sova i. Om det är det som du vill använda det till så är toalettpapper det bästa alternativet! Billigt och ofarligt.
- Redigerat 2022-10-05 15:42 av HaMsTeRpLaMsTeR123
#0: du kan alltid köpa reptil Sand som är säker för hamstrar!